Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża.

 

I.   Określenie stanowiska urzędniczego:

 Podinspektor - stanowisko do obsługi księgowej i administracyjnej

 

II.   Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania:

  1)   Niezbędne (obligatoryjne - podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów):

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne;
  • co najmniej rok stażu pracy w administracji publicznej;
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorządnie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera z zakresu obsługi programów biurowych;
  • obywatelstwo polskie;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieposzlakowana opinia;
  • cechy osobowościowe: umiejętność organizacji pracy, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność.

  2)   Dodatkowe (preferowane - podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów):

  • znajomość techniki opracowywania aktów prawnych (uchwał, zarządzeń) oraz decyzji administracyjnych;
  • znajomość przepisów płacowych, kadrowych i ZUS;
  • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • znajomość prowadzenia archiwum zakładowego;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Odporność na stres.

 

III.   Wykaz zakresu głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie rozliczeń wynagrodzenia rodzin zastępczych;
  • przygotowywanie not księgowych;
  • uzgadnianie planu finansowego i wykonania wydatków budżetowych w poszczególnych paragrafach klasyfikacji budżetowej oraz zadaniach;
  • sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym;
  • bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych;
  • prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki;
  • przygotowywanie projektów decyzji ustalających wysokość pomocy rodzinom zastępczym w tym dodatku wychowawczego i dodatku Dobry Start;
  • przygotowywanie projektów decyzji o odpłatność rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo wychowawczych;
  • prowadzenie archiwum zakładowego PCPR,
  • przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,
  • udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym osobom upoważnionym,
  • inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w PCPR,
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,

 

IV.   Warunki pracy na danym stanowisku:

  • praca w głównej siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży: ul. Szosa Zambrowska 1/27,18-400 Łomża;
  • wymagany kontakt osobisty i telefoniczny z klientami i partnerami PCPR w Łomży;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa może być zawarta na okres 6-ciu miesięcy z możliwością przedłużenia i z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników PCPR w Łomży. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem;
  • normy czasu pracy: praca w podstawowym systemie czasu pracy. Co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy.

 

V.   Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów:

  • Curriculum Vitae (CV);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje pożądane na danym stanowisku pracy (np. świadectw, certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach);
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Kandydata w związku z prowadzonym naborem.

 

VI.   Termin i miejsce składania dokumentów:

 Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, sekretariat, p. 209. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Oferta Pracy: Podinspektor".

Termin składania ofert: do dnia 2 kwietnia 2020 r. do godz. 14:00.

Oferty, które wpłyną do PCPR w Łomży po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

VII.   Informacje dodatkowe:

 O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Łomży (http://powiatlomzynski.pl/bip) oraz na tablicy ogłoszeń PCPR w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27.

 

Łomża, dnia 19 marca 2020 r.

Dyrektor PCPR w Łomży

Jacek Albin Nowakowski


2020-03-19 11:30 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.