a) drogą elektroniczną na e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl, platformy e-PUAP, systemem WebEwid,
b) pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża,
c) przez złożenie dokumentów w zamkniętych kopertach (szczególnie dokumentów wielostronicowych) do przeznaczonego w tym celu pojemnika umieszczonego w holu budynku w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Łomży w tzw. punkcie odbioru dokumentów.
3. Aby potwierdzić profil zaufany, nie trzeba udawać się do Urzędu, wystarczy zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej - na stronie pz.gov.pl.
4. Wejście do budynku dla interesantów zostanie ograniczone tylko do osób, których osobista obecność jest niezbędna do załatwienia sprawy, po uprzednim kontakcie telefonicznym z właściwym wydziałem prowadzącym sprawę:
Wydział Komunikacji- 86 2156915,
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami- 86 2156930, 86 2156933,
Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Budownictwa- 86 2156980, 86 2156922,
Wydział Organizacyjny - 86 2156900,
Wydział Finansowy - 86 2156911,
Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Promocji - 86 2156918.