Zamawiający:
Powiat Łomżyński - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 – 400 Łomża
tel. 86 2156942, fax. 86 2156970
NIP: 718-19-68-222
Przedmiot zamówienia:
Zatrudnienie specjalisty – inspektora nadzoru budowlanego – do prac związanych z likwidacją barier architektonicznych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zatrudnienie specjalisty – inspektora nadzoru budowlanego – do prac związanych z likwidacją barier architektonicznych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w tym:
a) udział w wizjach lokalnych w miejscu zamieszkania osób niepełnosprawnych mających na celu ocenę możliwości i zasadności przedsięwzięcia,
b) sprawdzanie kosztorysów wraz z opiniowaniem wykonanych prac pod względem sztuki budowlanej,
c) odbiór końcowy zadania.
Wymagania dotyczące wykonawcy:
a) wykształcenie wyższe techniczne - inżynier budownictwa lub inżynier architekt,
b) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie,
c) min. 5-letnie doświadczenie w sporządzaniu, weryfikacji i opiniowaniu kosztorysów budowlanych.
Termin realizacji zamówienia:
Usługi będą świadczone od dnia zawarcia umowy do 10 grudnia 2021 r.
Forma płatności:
Przelew na wskazane konto bankowe.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
Kompletna oferta musi zawierać:
Sposób składania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem, należy złożyć w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, pok. 208,
do dnia 7 czerwca 2021 r. do godziny 12:00
Kontakt:
Izabella Grochowska
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
tel: (86) 2156942; fax: (86) 2156970, e-mail: pcprlomza@wp.pl
Łomża, dnia 31.05.2021 r.
Dyrektor PCPR w Łomży
Jacek Albin Nowakowski