Jednocześnie uprzejmie informuję, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy nt. kosztów zorganizowania i przeprowadzenia usługi.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów uczestników projektu „Razem ku samodzielności” (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych) kursów zawodowych wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Część zamówienia |
Nazwa kursu
|
Liczba osób
|
Termin realizacji usługi |
I. |
Kurs spawania metodą MAG
|
8 |
od poł VIII-30.IX. 2013 |
Kurs spawania metodą TIG
|
2 |
||
II. |
Kasa fiskalna z obsługa terminali i kart płatniczych |
8 |
sierpień 2013 |
Kurs gastronomiczny- moduł I |
5 |
0d 1-15 VIII 2013 |
|
Kurs gastronomiczny- moduł II |
2 |
od 19 VIII- 2 IX 2013 |
|
Kelner - barman |
5 |
sierpień 2013
|
|
III. |
Kurs opiekuna osób zależnych (opiekun osób starszych/chorych/niepełnosprawnych, opiekunka dziecięca, opiekun środowiskowy) |
10 |
29 VII- 14 VII 2013 oraz od 2-10 IX 2013 |
IV. |
Kurs kosmetyczny
|
4 |
od 29 VII- 16 VIII 2013 |
V. |
Obsługa kasy fiskalnej+ terminali kart płatniczych |
22 |
I grupa (1, 2, 5 sierpień 2013) II grupa ( 3,4, 5 wrzesień 2013) |
Sprzedawca+ fakturowanie |
9 |
19-29 VIII 2013 |
|
VI. |
Podstawy obsługi komputera i Internetu dla osoby niewidomej |
2 |
Od 1-14 VIII 2013 |
Podane ilości osób biorących udział w kursach są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano.
Miejsce i termin realizacji zamówienia realizacji poszczególnych kursów zostały sprecyzowane i znajdują się w Załączniku nr 1- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Z uwagi na fakt, iż część uczestników projektu uczestniczy w różnych formach wsparcia, a często realizują więcej niż 1 kurs Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić podany w załączniku nr 1 sposób organizacji szkolenia.
Z uwagi na wysoki udział osób niepełnosprawnych w projekcie, wymaga się aby kursy, które mają być realizowane w mieście Łomża odbywały się w miejscu o dogodnej lokalizacji (blisko dworca PKS tj. nie dalej niż 500 m lub jeżeli Wykonawca nie znajdzie takiego miejsca, nie dalej niż 300 m od przystanku MPK linii 8 lub 10).
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM:
1) Oferent powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi.
2) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu.
3) W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu osprzętu i odzieży ochronnej.
4) Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia . Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu.
5) Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Ponadto każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć.
6) Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości.
7) Uczestnikom szkolenia każdego dnia należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche lub sztukowe (różnego rodzaju), kanapki.
8) Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie.
9) Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
10) Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania kursu, numerze sali, w której odbywają się zajęcia ( musza też zawierać logotypy POKL, EFS oraz informacje o realizowanym projekcie).
11) Każdy kurs niekończący się egzaminem państwowym musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216).
12) Po zakończeniu każdego kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia:
13) Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs
14) Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2020 r.
15) Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do:
Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części – 6
Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
W celu złożenia oferty na zrealizowanie poszczególnych kursów zawodowych należy dokładnie zapoznać się z WYMAGANIAMI STAWIANYMI WYKONAWCOM oraz ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA /załącznik nr 1/, który zawiera dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom.
Formularz ofertowy znajduje się w załączniku nr 2.
Ofertę można przesłać:
W przypadku pytań prosimy o kontakt z panią Izabellą Grochowską - kierownik projektu telefon (86) 215 69 44, mail pcprlomza@wp.pl lub w siedzibie Zamawiającego, pokój 209.
Łomża, dnia 05.07.2013 r.
Dyrektor PCPR Łomża
Edward Jarota