Przetarg na zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych...

Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia, szkolenia dla osób objętych projektem w ramach projektu systemowego Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 176192 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010


Łomża: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia, szkolenia dla osób objętych projektem w ramach projektu systemowego Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 176192 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42 begin_of_the_skype_highlighting (086) 215 69 42      end_of_the_skype_highlighting, faks (086) 215 69 70.

· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia, szkolenia dla osób objętych projektem w ramach projektu systemowego Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Indywidualnych Zajęć Rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych. Czas trwania: 7 dni Liczba uczestników: 20 osób niepełnosprawnych + 5 opiekunów Termin: sierpień - wrzesień 2010r. Wymagania obejmują: miejsce atrakcyjne turystycznie np. Pomorze. Ośrodek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: zabiegi rehabilitacyjne oraz organizację czasu wolnego, zakwaterowanie uczestników i opiekunów, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) uczestników i opiekunów, transport uczestników z Łomży do miejsca turnusu oraz powrót, opiekun grupy, listy obecności, ankiety ewaluacyjne. 2. Warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia (rodzice z dziećmi niepełnosprawnymi plus otoczenie). Moduł I Czas trwania turnusu: 3 dni. Liczba uczestników turnusu: 25 dzieci + 15 rodziców. Termin: lipiec - wrzesień 2010r. Tematyka szkolenia Praca z dzieckiem niepełnosprawnym. Wykonawca powinien zapewnić: miejsce atrakcyjne turystycznie - np. Mazury, ośrodek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, wykładowcę oraz autorski program szkoleniowy, salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, zakwaterowanie uczestników, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwa kawowa), materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika merytoryczne materiały związane z zagadnieniami omawianymi podczas szkolenia w formie papierowej, materiały umożliwiające dokonywanie notatek, długopis, certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, transport uczestników z Łomży do miejsca szkolenia oraz powrót, organizację czasu wolnego, 2 opiekunów szkolenia, listy obecności, ankiety ewaluacyjne. Moduł II Czas trwania turnusu: 3 dni. Liczba uczestników turnusu: 25 dzieci + 15 rodziców. Termin: wrzesień - październik 2010r. Tematyka szkolenia Praca z dzieckiem niepełnosprawnym. Miejsce atrakcyjne turystycznie - np. Pomorze, ośrodek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien zapewnić: wykładowcę oraz autorski program szkoleniowy, salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, zakwaterowanie uczestników, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwa kawowa), materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika merytoryczne materiały związane z zagadnieniami omawianymi podczas szkolenia w w formie papierowej, materiały umożliwiające dokonywanie notatek, długopis, certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, transport uczestników z Łomży do miejsca szkolenia oraz powrót, organizację czasu wolnego, 2 opiekunów szkolenia, listy obecności, ankiety ewaluacyjne. 3. Kurs gastronomiczny z elementami cateringu. Czas trwania szkolenia: 100 godz. Liczba uczestników szkolenia: 8 osób Cele: poznanie podstawowych tajników gotowania, zagadnienia związane z funkcjonowaniem zaplecza kuchennego, poznanie zasad zdrowego żywienia, zapoznanie się z przepisami systemu HACAP, poznanie tajników kuchni regionalnej, poznanie zasad nakrywania do stołu, dekorowanie potraw, zasady savoir-vivre. Wykonawca powinien zapewnić: wykładowcę oraz autorski program szkoleniowy, salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, wyżywienie (obiad, przerwy kawowe), materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika merytoryczne materiały związane z zagadnieniami omawianymi podczas szkolenia w formie papierowej, materiały umożliwiające dokonywanie notatek, długopis, certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, zajęcia praktyczne, opiekuna szkolenia, listy obecności, ankiety ewaluacyjne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9, 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Oświadczenie.

· III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, potwierdzający posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, w tym co najmniej 3 zamówień dotyczących aktywizacji osób niepełnosprawnych z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.

· III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Dysponuja ośrodkami, w których mozna wykonac zamówienie. Informację o ośrodkach, w którym wykonawca zamierza wykonać zamówienie opis ośrodka z podaniem: ilości miejsc noclegowych i rodzajem pokojów, odległością od Łomży, opisem sali szkoleniowej wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym ośrodkiem.

· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.

· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 100.000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

· 1 - Cena - 60

· 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

· 3 - Baza lokalowa - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmniejszenie lub zwiększenie wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany liczby osób objętych zamówieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27 w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

2010-06-21 14:34 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.