Zapytanie ofertowe - Realizacja spotkania integracyjnego (pikniku) dla 200 uczestników projektu

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) oraz art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży Nr 4/2011 z dnia 14 stycznia 2011 roku dot. Regulaminu udzielania przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży zamówień na dostawy, usługi o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 EURO, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:


realizację spotkania integracyjnego w formie pikniku dla 200



uczestników projektu „Razem ku samodzielności”


w związku z realizacją przez PCPR w Łomży projektu systemowego „Razem ku samodzielności – Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Termin realizacji usługi:

28 czerwca 2012 r., w godzinach 10:00 – 15:00.


Miejsce realizacji usługi:

Teren powiatu łomżyńskiego.


WYMAGANIA:

Catering dla 200 osób.


Realizator zobowiązuje się zapewnić:

· trzy dania gorące (prosimy o przedstawienie propozycji w ofercie);

· zorganizowanie ogniska (zapewnienie kijków i kiełbasek);

· zorganizowanie grilla (szaszłyki, karkówka, kaszanka, kiszka ziemniaczana, kiełbasa);

· zorganizowanie stołu wiejskiego (np. ogórki małosolne, smalec ze skwarkami, chleb itp., prosimy o propozycje w ofercie);

· warzywa (ogórki, pomidory), owoce;

· ciasta, cukierki;

· zimne napoje;

· lody;

· kawa i herbata.

· zapewnienie naczyń jednorazowych (talerzyki, widelce, noże, kubeczki, serwetki i obrusy jednorazowe).


Przygotowanie imprezy obejmuje także:

· zapewnienie dowozu uczestników na miejsce spotkania dla ok. 100 osób (z Łomży, Jedwabnego, Przytuł i z Wizny);

· dekorację miejsca spotkania,

· zapewnienie nagród i dyplomów za uczestnictwo w zorganizowanych konkursach (20 nagród i 20 dyplomów, prosimy o propozycje konkursów i nagród),

· nagłośnienie i oprawę muzyczną,

· zapewnienie animatora kulturalnego i didżeja,

· ubezpieczenie jednodniowe dla uczestników projektu,

· zapewnienie 200 miejsc siedzących przy stołach (w zadaszonym miejscu np. pod parasolami lub wiatą).


Zaproponowana lokalizacja powinna spełniać wymogi bezpieczeństwa (teren ogrodzony) oraz być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć integracyjno – sportowych.

W razie deszczowej pogody organizator powinien zapewnić zadaszenie miejsca spotkania dla wszystkich uczestników pikniku.


Kryteria oceny oferty:

· cena;

· doświadczenie przy realizacji podobnych przedsięwzięć;

· zaproponowane menu oraz zajęcia integracyjne i sportowe.


Oferty należy dostarczyć do siedziby zamawiającego: PCPR w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1 / 27, sekretariat (pok. nr 209), faxem na numer (86) 215 69 70, bądź na adres e-mail: pcprlomza@wp.pl

Termin składania ofert upływa w dniu 19.06.2012 r. o godzinie 10:00

Kontakt:

Izabella Grochowska
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
tel: (86) 2156946; fax: (86) 2156970, e-mail:
pcprlomza@wp.pl

Łomża, dnia 12.06.2012 r.

Edward Jarota

Dyrektor PCPR w Łomży

2012-06-12 11:49 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.