Zapytanie ofertowe - Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania "Grupy Wsparcia" dla 32 osób

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) oraz art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży Nr 4/2011 z dnia 14 stycznia 2011 roku dot. Regulaminu udzielania przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży zamówień na dostawy, usługi o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 EURO, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:


zorganizowanie i przeprowadzenie 29 września 2012 r. spotkania „Grupy Wsparcia” dla 32 osób (12 osób dorosłych i 20 dzieci, w tym 13 niepełnosprawnych),


w związku z realizacją przez PCPR w Łomży projektu systemowego „Razem ku samodzielności – Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Przygotowanie imprezy obejmuje:

  • zapewnienie wykwalifikowanego terapeuty i wyszkolonego do celów terapii zwierzęcia (np. psa, konia) w celu przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z dziećmi, oraz osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie gier i zabaw dla dzieci,
  • zapewnienie pomieszczenia wyposażonego w rzutnik multimedialny w celu przeprowadzenia szkolenia z doradcą zawodowym* dla dorosłych uczestników spotkania,
  • zapewnienie odpowiedniego miejsca do celów terapii z dziećmi,
  • zapewnienie otwartego terenu w celu zorganizowania ogniska dla wszystkich uczestników spotkania (w razie deszczowej pogody zapewnienie zadaszonego miejsca i zorganizowanie grilla).

* doradca zawodowy zapewniony przez PCPR w Łomży

Zaproponowana lokalizacja powinna spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Realizator zobowiązuje się zapewnić także catering dla 32 osób:

  • zorganizowanie ogniska (zapewnienie kijków i kiełbasek);
  • warzywa, owoce;
  • kanapki, ciasta, cukierki;
  • zimne napoje;
  • kawa i herbata;
  • zapewnienie naczyń jednorazowych (talerzyki, widelce, noże, kubeczki, serwetki i obrusy jednorazowe).


Termin realizacji usługi:

29 września 2012 r., w godzinach 9:30 – 16:00.


Miejsce realizacji usługi:

Miasto Łomża lub teren powiatu łomżyńskiego.


Kryteria oceny oferty:

  • cena;
  • doświadczenie przy realizacji podobnych przedsięwzięć.


Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego: PCPR w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1 / 27, sekretariat (pok. nr 209).

Termin składania ofert upływa w dniu 21.09.2012 r. o godzinie 12:00


Kontakt:

Izabella Grochowska

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża

tel: (86) 2156946; fax: (86) 2156970, e-mail: pcprlomza@wp.pl

Łomża, dnia 14.09.2012 r.

Edward Jarota

Dyrektor PCPR w Łomży

Załącznik 1

Proponowany harmonogram spotkania:

9:30 – przywitanie przybyłych uczestników spotkania,

catering (ciastka, ciasta, owoce, kawa, herbata, zimne napoje),

10:00 – rozpoczęcie szkolenia grupowego dorosłych uczestników spotkania z doradcą zawodowym,

10:00 – rozpoczęcie zajęć terapeutycznych z dziećmi,

12:00 – catering w przerwie szkolenia i terapii (kanapki, ciasta, owoce, kawa, herbata, zimne napoje)

14:00 – zajęcia szkoleniowe dla dzieci i ich rodziców łącznie,

15:00 – wspólne ognisko z pieczeniem kiełbasek,

16:00 – zakończenie spotkania.

2012-09-14 07:59 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.