Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych...

Łomża: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Numer ogłoszenia: 265180 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012

 

 

 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234042 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społePrzedmiotem zamówienia zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu w trzech terminach: 1) Pierwszy wyjazd zorganizowany dla 22 osób niepełnosprawnych oraz ok.10 opiekunów, w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim- powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 02.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. 2) Drugi turnus obejmuje ok. 35 osób niepełnosprawnych oraz ok. 6 opiekunów w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim - powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 14.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. 3) Trzeci turnus obejmuje ok. 19 osób niepełnosprawnych oraz ok. 2 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.09.2012 a zakończyć nie później niż 01.10.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników i opiekunów na każdym z wyjazdów. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu musi zapewnić dla każdego uczestnika: 1. Dojazd: Zorganizowanie transportu autokarowego uczestników turnusu z Łomży do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywozu uczestników z ośrodka do Łomży po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga, aby transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc i system nagłośnienia, mogących w lukach bagażowych przewozić wózki inwalidzkie oraz na zasadach i wymogach określonych w odrębnych przepisach regulujących transport drogowy osób. Zamawiający wymaga aby w dniu przyjazdu do ośrodka uczestnicy otrzymali przynajmniej jeden ciepły posiłek. 2. Usługi rehabilitacyjne i medyczne: 1)Realizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności z dysfunkcjami: narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, schorzenia neurologiczne, układu oddechowego, narządu wzroku, schorzeń laryngologicznych, choroby narządów wydzielania wewnętrznego, z cukrzycą. 2)Badanie lekarskie na początku (zakończone m.in. wskazaniem rodzaju zabiegów rehabilitacyjnych) i na końcu turnusu dotyczy niepełnosprawnych uczestników projektu. 3)Ilość zabiegów dla osób niepełnosprawnych: przemiennie ( co drugi dzień) - trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza oraz pięć zabiegów rehabilitacyjnych dziennie wg zaleceń lekarza zorganizowane w ten sposób że pierwszego dnia odbywają się 3 zabiegi, drugiego 5 zabiegów trzeciego dnia znów 3 zabiegi natomiast kolejnego 5 zabiegów itd. dotyczy niepełnosprawnych uczestników turnusu, uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu, nie mniej niż 6 dni zabiegowych. Ilość zabiegów dla opiekunów: 3 zabiegi dziennie 4)Całodobową opiekę medyczną. 5)Kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu w zakresie świadczenia usług rehabilitacyjnych i medycznych, w tym opiekuna odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie. 6)Zaplecze do prowadzenia zajęć mających na celu poprawę psychofizycznej sprawności uczestników oraz do przeprowadzenia zabiegów fizjoterapeutycznych. 3.Odpowiednie warunki lokalowe : 1)Zorganizowanie turnusu w ośrodku, który spełnia następujące warunki: a)ośrodek ten musi znajdować się w Polsce nad morzem, b)ośrodek ten musi być usytuowany w odległości nie większej niż 400 metrów od plaży, z płaskim dojściem do plaży (dojście również powinno być nie dłuższe niż 300 metrów), umożliwiającym dotarcie do niej osobom niepełnosprawnym ruchowo, w tym poruszającym się na wózku inwalidzkim, c)pomieszczenia, infrastruktura i otoczenie (teren) są dostępne dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami wymienionymi w punkcie Usługi rehabilitacyjne i medyczne: opisu przedmiotu zamówienia (a zwłaszcza dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), oraz zapewniają bezpieczne i samodzielne użytkowanie 2)Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na indywidualne zajęcia rehabilitacyjne musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o programie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z dysfunkcjami lub schorzeniami, określonymi w punkcie 2. 3)Wykonawca jest odpowiedzialny za opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 4)Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu na terenie jednego ośrodka, w standardowo wyposażonych dwuosobowych (tak aby osoby z opiekunami były zakwaterowane w pokojach dwuosobowych) i trzyosobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym (podczas turnusu I i II zamawiający wymaga aby wykonawca zabezpieczył po 2 pokoje dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim). 5)Wyposażenie pokoi w telewizor, radio, czajnik oraz ręczniki. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. 4. Wyżywienie: 1)Całodzienne wyżywienie w stołówce znajdującej się na terenie ośrodka - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. 2)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczał 1 litr wody mineralnej butelkowej dla każdego uczestnika na każdy dzień 3)Dokonanie rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia zajęć dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie (wraz z zapewnieniem cateringu, będącego rekompensatą za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu). 4)Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży. 5. Program integracji społecznej: 1)Nieodpłatny program integracji społecznej, obejmujący m.in. spotkania integracyjne (w tym wieczorek zapoznawczy), ogniska z grillowaniem, zabawy taneczne, dyskoteki, gry i zabawy ruchowe, konkursy, co najmniej dwie wycieczki lokalne oraz innego typu atrakcje miejscowe, z poczęstunkiem odpowiednim do typu organizowanej imprezy. 2)Nieodpłatne korzystanie z bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej ośrodka (pożądane na terenie ośrodka boisko sportowe, siłownia, sala fitness). 3)Zorganizowanie co najmniej 1 wycieczki autokarowej poza miejscowość, w której odbywają się indywidualne zajęcia rehabilitacyjne (do miejsca atrakcyjnego turystycznie) z uwzględnieniem wynajmu autokaru i przewodnika oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki. 6. Ubezpieczenie: Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika i opiekuna obejmujące dojazd uczestników z Łomży do miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych oraz dojazd z miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych do Łomży, całodobowy pobyt na indywidualnych zajęciach rehabilitacyjnych i wycieczce autokarowej, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. 7. Dodatkowe wymagania: 1)Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika. W takim przypadku koszt pobytu na turnusie Wykonawca przelicza w wysokości proporcjonalnej do rzeczywistej liczby dni pobytu uczestnika na turnusie. 2)Przedłożenie Zamawiającemu - w terminie do 14 dni od przeprowadzenia turnusu - informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego sporządzonej oddzielnie dla każdego uczestnika na druku którego wzór dostarczy Zamawiający. 3)Zapewnienie nieodpłatnego pobytu opiekuna każdej grupy wyznaczonego przez Zamawiającego przez cały czas trwania indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych wraz z jego zakwaterowaniem (w 1-osobowym pokoju), wyżywieniem, ubezpieczeniem NNW i opłatą uzdrowiskową,klimatyczną. 4)Promowanie EFS, poprzez zamieszczenie w widocznych miejscach, z których korzystać będą uczestnicy turnusu plakatów informacyjnych oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej turnusu w tym z przebiegu zajęć rehabilitacyjnych oraz zdjęć dokumentujących sposób promowania projektu (na płycie CD). Plakaty zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy. 5)Ochronę danych osobowych na zasadach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. cznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1  

Nazwa: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego All-Tourist, Ul. Graniczna 12/211, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59840,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 51212,00

Oferta z najniższą ceną: 51212,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51212,00

Waluta: PLN.

 

Część NR: 2  

Nazwa: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego All-Tourist, Ul. Graniczna 12/211, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72687,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 65956,00

Oferta z najniższą ceną: 65956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00

Waluta: PLN.

 

Część NR: 3  

Nazwa: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego All-Tourist, Ul. Graniczna 12/211, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40552,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 31925,00

Oferta z najniższą ceną: 31925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50400,00

Waluta: PLN.

 

 

2012-07-23 13:43 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.