OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239700 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,- w wymiarze godzin zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005, nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) - kursów zawodowych wyszczególnionych poniższej: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: I (termin realizacji lipiec - 31 października 2012) 1. Kurs operatora koparko -ładowarki kl. III - 19 osób. 2. Kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej kl. III - 1 osoby. 3. Kurs operatora koparki kl. III - 2 osoby. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: II (termin realizacji 3 wrzesień - 30 listopada 2012) 4. Kurs spawania metodą MAG - 10 osób. 5. Kurs spawania metodą TIG - 10 osób. 6. Kurs spawania metodą MMA (elektroda otulona) - 1 osoba. 7. Kurs spawania blach spoinami czołowymi (metoda MAG i TIG) - 1 osoba. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: III (termin realizacji lipiec - 31 października 2012) 8. Kurs gastronomiczny z obsługą kasy fiskalnej - 13 osób. 9. Kelner - barman - 2 osoby. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: IV (termin realizacji lipiec - sierpień) 10. Obsługa kasy fiskalnej+ terminali kart płatniczych - 25 osoby (23 lipiec - 3 sierpnia 2012). 11. Sprzedawca+ fakturowanie - 15 osób (lipiec - sierpień) . CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: V (termin realizacji lipiec - 31 październik 2012) 12. Kadry i płace z elementami księgowości - 11 osób. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: VI (termin realizacji lipiec - wrzesień 2012) 13. Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji paznokci - 12 osób. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: VII (termin realizacji 23 lipiec - 31 sierpnia 2012) 14. Kurs fryzjerski - 9 osób. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: VIII (termin realizacji październik 2012) 15. Florystyka-bukieciarstwo - 7 osób. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: IX (termin realizacji sierpień 2012) 16. Kurs opiekuna osób zależnych (opiekun osób starszych/chorych/niepełnosprawnych, opiekunka dziecięca, opiekun środowiskowy) - 6 osób. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: X (termin realizacji lipiec - listopad 2012) 17. Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office - 9 osób (wrzesień - listopad 2012). 18. Obsługa komputera-poziom średniozaawansowany - 4 osoby (lipiec - wrzesień 2012). 19. Grafika komputerowa - 5 osób (23 lipca - 14 sierpnia 2012). 20. Programowanie AUTOCAD, AUTOCAD 2 - 1 osoba (lipiec - sierpień 2012). CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: XI (termin realizacji - sierpień 2012) 21. Instruktor jazdy konnej - 1 osoba. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: XII (termin realizacji sierpień - 31 października 2012) 22. Elektronika samochodowa - 1 osoba. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: XIII (termin realizacji sierpień - październik 2012) 23. Kurs pielęgniarki środowiskowej - 1 osoba. Podane ilości osób biorących udział w kursach są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano. Miejsce i termin realizacji zamówienia - poszczególnych kursów zostały sprecyzowane i znajdują się w załączniku nr 7 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Z uwagi na fakt, iż część uczestników projektu uczestniczy w różnych formach wsparcia, a często realizują więcej niż 1 kurs Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić podany w załączniku nr 7 sposób organizacji szkolenia. Z uwagi na wysoki udział osób niepełnosprawnych w projekcie, wymaga się aby kursy, które mają być realizowane w mieście Łomża odbywały się w miejscu o dogodnej lokalizacji (blisko dworca PKS tj. nie dalej niż 500 m, jeżeli Wykonawca nie znajdzie takiego miejsca, nie dalej niż 300 m od przystanku MPK linii 8 lub 10) lub aby wykonawca zapewnił bezpłatny transport uczestników z dworca PKS do miejsca szkolenia i z powrotem . W związku z uczestnictwem w projekcie kilku osób niepełnosprawnych ruchowo wymaga się, aby kurs nr 10 - Obsługa kasy fiskalnej+ terminali kart płatniczych oraz kurs nr 19 - Grafika komputerowa odbywały się w miejscu bez barier architektonicznych dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Wymagania stawiane wykonawcom: 1. Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. 2. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. 3. W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu osprzętu i odzieży ochronnej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia (dotyczy I oraz II części zamówienia) . Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Ponadto każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć. 6. Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości. 7. Uczestnikom szkolenia każdego dnia należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche lub sztukowe (różnego rodzaju), kanapki. 8. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. 9. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania kursu, numerze sali, w której odbywają się zajęcia ( musza też zawierać logotypy POKL, EFS oraz informacje o realizowanym projekcie). 11. Każdy kurs niekończący się egzaminem państwowym musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). 12. Po zakończeniu każdego kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia: a. zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć Wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. b. zaświadczenie zawierające dane wymienione w pkt. a wraz z umieszczonymi oznaczeniami Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt ,Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 13. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs 14. Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2020 r. 15. Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do: a. Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. b. Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem): 1)kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), 2)potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych 3)kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, 4)kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, 5)imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, 6)kserokopię protokołu egzaminacyjnego 7)ankiety ewaluacyjne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie kursu spawania metodą MAG , TIG, elektrodami otulonymi MMA , blach spoinami czołowymi metoda MAG i TIG.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zespół Centrów Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48366,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43400,00
Oferta z najniższą ceną: 43400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zorganizowanie Kursu gastronomicznego z obsługą kasy fiskalnej i kursu Kelner - barman
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Ośrodek Kształcenia Zawodowego TECHNO-CAD Beata Ruszczyk, ul. Projektowana 17, 18-520 Stawiski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41602,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37550,00
Oferta z najniższą ceną: 24004,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zorganizowanie kursu Instruktor jazdy konnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
GREEN WAY Subik Sylwia, ul. Spółdzielcza 6/61, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2998,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2590,00
Oferta z najniższą ceną: 2590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2590,00
Waluta: PLN.