OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie poradnictwa, konsultacji prawnego indywidualnego, przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie indywidualnych i grupowych konsultacji z psychologiem lub psychoterapeutą dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww. projektu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie poradnictwa, konsultacji prawnego indywidualnego dla osób fizycznych, przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie indywidualnych i grupowych konsultacji z psychologiem lub psychoterapeutą dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego są osoby niepełnosprawne, wychowankowie placówek opiekuńczo - wychowawczych, osoby z rodzin wielodzietnych i mających problemy opiekuńczo-wychowawcze, osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba godzin konsultacji wskazanych w poszczególnych częściach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ( zmniejszenia) ilości godzin konsultacji wskazanych w poszczególnych częściach zamówienia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego, natomiast dla Wykonawcy jest wiążące pod względem wysokości ceny jednostkowej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część I : Indywidualne poradnictwo prawne. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 150 godzin konsultacji prawnych (1 godzina = 60 minut): w tym 60 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający w konsultacji z Wykonawcą, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy dyżurów (wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu). Zakres i tematyka porad prawnych związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów i obejmuje poradnictwo oraz sporządzanie pozwów, pism, wniosków i skarg. Wśród najczęściej zgłaszanych problemów znajdują się zagadnienia m.in. z zakresu: 1. Prawa cywilnego: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, postępowania nieprocesowego, postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawa rodzinnego: poradnictwo oraz sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej. 3. Prawa ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS. 4. Poradnictwa z zakresu prawa pracy. 5. Poradnictwa - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawa lokalowego,. i ochrony praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 7 grudnia 2012r. Część II: Indywidualne oraz grupowe konsultacje z doradcą zawodowym. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 200 godzin indywidualnego oraz grupowego doradztwa zawodowego (1 godzina = 60 minut): w tym 110 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Miejsce: Łomża, Jedwabne, Przytuły, Wizna. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Zamawiający zastrzega, iż konsultacje będą odbywać się w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 oraz w soboty w godzinach od 8.00 do 17.00 . W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy dyżurów. Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poszerzenia wiedzy na temat rynku pracy i sposobów poruszania się po nim, uwzględniające potrzeby i możliwości uczestników konsultacji. W uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje przeprowadzenie kilku szkoleń grupowych dla uczestników projektu z zakresu umiejętności miękkich niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, wymaga się, aby osoba przewidziane do realizacji zamówienia posiadała obok wymaganego wykształcenia i 5-letniego doświadczenia zawodowego w pracy z klientami pomocy społecznej również potwierdzenie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu wykładowca na kursach (trener). Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 7 grudnia 2012r. Część III: Indywidualne oraz grupowe konsultacje z psychologiem lub psychoterapeutą Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 130 godzin konsultacji psychologicznych (1 godzina=60 minut): w tym 90 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 40 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady dla osób korzystających z porad w ramach Punktu będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy dyżurów ( wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu). Natomiast w ramach godzin przewidzianych dla beneficjentów wymaga się, aby specjalista obok prowadzenia spotkań indywidualnych i psychoterapii rodzinnej uczestniczył również w spotkaniach Grupy Wsparcia dla opiekunów dzieci niepełnosprawnych: tj. około 3 spotkań stacjonarnych (odbywają się popołudniami w dni powszednie w siedzibie Zamawiającego) oraz w jednym spotkaniu wyjazdowym weekendowym. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów; Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poradnictwo świadczone na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych, psychospołecznych, problemów dot. przemocy w rodzinie, czy opieki nad osobą niepełnosprawną. Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 7 grudnia 2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5, 79.61.10.00-0, 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie usługi polegające na zrealizowaniu poradnictwa prawnego w wymiarze co najmniej 150 godzin dla części I, poradnictwa zawodowego w wymiarze co najmniej 200 godzin dla części II, konsultacji z psychologiem/psychoterapeutą w wymiarze co najmniej 130 godzin dla części III - zgodnie z załącznikiem nr 4 lub 4a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - Doświadczenie - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia się liczby godzin konsultacji, wysokość wynagrodzenia zostanie obniżona proporcjonalnie do zmniejszenia się zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl, www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400
Łomża..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża. w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualne poradnictwo prawne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 150 godzin konsultacji prawnych (1 godzina = 60 minut): w tym 60 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający w konsultacji z Wykonawcą, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy dyżurów (wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu). Zakres i tematyka porad prawnych związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów i obejmuje poradnictwo oraz sporządzanie pozwów, pism, wniosków i skarg. Wśród najczęściej zgłaszanych problemów znajdują się zagadnienia m.in. z zakresu: 1. Prawa cywilnego: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, postępowania nieprocesowego, postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawa rodzinnego: poradnictwo oraz sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej. 3. Prawa ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS. 4. Poradnictwa z zakresu prawa pracy. 5. Poradnictwa - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawa lokalowego,. i ochrony praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 50
2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne oraz grupowe konsultacje z doradcą zawodowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 200 godzin indywidualnego oraz grupowego doradztwa zawodowego (1 godzina = 60 minut): w tym 110 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Miejsce: Łomża, Jedwabne, Przytuły, Wizna. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Zamawiający zastrzega, iż konsultacje będą odbywać się w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 oraz w soboty w godzinach od 8.00 do 17.00 . W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy dyżurów. Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poszerzenia wiedzy na temat rynku pracy i sposobów poruszania się po nim, uwzględniające potrzeby i możliwości uczestników konsultacji. W uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje przeprowadzenie kilku szkoleń grupowych dla uczestników projektu z zakresu umiejętności miękkich niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, wymaga się, aby osobay przewidziane do realizacji zamówienia posiadała obok wymaganego wykształcenia i 5-letniego doświadczenia zawodowego w pracy z klientami pomocy społecznej również potwierdzenie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu wykładowca na kursach (trener)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 50
2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Indywidualne oraz grupowe konsultacje z psychologiem lub psychoterapeutą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 130 godzin konsultacji psychologicznych (1 godzina=60 minut): w tym 90 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 40 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady dla osób korzystających z porad w ramach Punktu będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy dyżurów ( wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu). Natomiast w ramach godzin przewidzianych dla beneficjentów wymaga się, aby specjalista obok prowadzenia spotkań indywidualnych i psychoterapii rodzinnej uczestniczył również w spotkaniach Grupy Wsparcia dla opiekunów dzieci niepełnosprawnych: tj. około 3 spotkań stacjonarnych (odbywają się popołudniami w dni powszednie w siedzibie Zamawiającego) oraz w jednym spotkaniu wyjazdowym weekendowym. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów; Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poradnictwo świadczone na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych, psychospołecznych, problemów dot. przemocy w rodzinie, czy opieki nad osobą niepełnosprawną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 50
2. Doświadczenie - 50
Dyrektor PCPR w Łomży
Edward Jarota