Rozeznanie rynku – Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego w przedmiocie zorganizowania kursów zawodowych, w ramach realizowanego przez PCPR w Łomży projektu pn. „Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług określonych w przedmiocie zamówienia.

Jednocześnie uprzejmie informuję, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy nt. kosztów zorganizowania i przeprowadzenia usługi.


Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla uczestników projektu „Razem ku samodzielności” (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych).

Kursy zawodowe wyszczególnione zostały w poniższej tabeli:

Część

zamówienia

Oznaczenie kursu

Nazwa kursu

Liczba osób

Termin realizacji usługi

I

1.

Kurs operatora koparko – ładowarki kl. III

19

lipiec-

31 października

2012

2.

Kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej kl. III

2

3.

Kurs operatora koparki kl. III

1

II

4.

Kurs spawania metodą MAG

10

20 sierpnia

31 października

2012

5.

Kurs spawania metodą TIG

10

6.

Kurs spawania metodą MMA (elektroda otulona)

1

7.

Kurs spawania blach spoinami czołowymi (metoda MAG i TIG)

1

III

8.

Kurs gastronomiczny z obsługą kasy fiskalnej

14

lipiec-

31 października 2012

9.

Kelner - barman

2

lipiec -sierpień 2012

IV

Kurs składający się z 2 modułów:

10.

Obsługa kasy fiskalnej+ terminali kart płatniczych

23

16 lipca 2012-

27 lipca 2012

11.

Sprzedawca+ fakturowanie

16

lipiec-sierpień 2012

V

12.

Kadry i płace z elementami księgowości

12

lipiec –

30 wrzesień 2012

VI

13.

Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji paznokci

12

lipiec-wrzesień 2012

VII

14.

Kurs fryzjerski

10

16 lipiec-

15 sierpnia 2012

VIII

15.

Florystyka-bukieciarstwo

8

październik 2012

IX

16.

Kurs opiekuna osób zależnych (opiekun osób starszych/chorych/niepełnosprawnych, opiekunka dziecięca, opiekun środowiskowy)

5

sierpień 2012

X

17.

Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office

9

wrzesień-

listopad 2012

18.

Obsługa komputera-poziom średniozaawansowany

4

lipiec-wrzesień 2012

19.

Grafika komputerowa

5

16 lipca- 10 sierpnia 2012

20.

Programowanie AUTOCAD, AUTOCAD 2

1

lipiec-sierpień 2012

XI

21.

Instruktor jazdy konnej

1

sierpień 2012

XII

22.

Elektronika samochodowa

1

sierpień-

31 października 2012

XIII

23.

Kurs pielęgniarki środowiskowej

1

sierpień -31 października 2012


Podane ilości osób biorących udział w kursach są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano.

Miejsce i termin realizacji zamówienia realizacji poszczególnych kursów zostały sprecyzowane i znajdują się w Załączniku nr 1- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Z uwagi na fakt, iż część uczestników projektu uczestniczy w różnych formach wsparcia, a często realizują więcej niż 1 kurs Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić podany w załączniku nr 1 sposób organizacji szkolenia.


Z uwagi na wysoki udział osób niepełnosprawnych w projekcie, wymaga się aby kursy, które mają być realizowane w mieście Łomża odbywały się w miejscu o dogodnej lokalizacji (blisko dworca PKS tj. nie dalej niż 500 m lub jeżeli Wykonawca nie znajdzie takiego miejsca, nie dalej niż 300 m od przystanku MPK linii 8 lub 10). W związku z uczestnictwem w projekcie kilku osób niepełnosprawnych ruchowo wymaga się, aby kurs nr 10- Obsługa kasy fiskalnej+ terminali kart płatniczych oraz kurs nr 19- Grafika komputerowa odbywały się w miejscu bez barier architektonicznych dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM:

1) Oferent powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi.

2) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu.

3) W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu osprzętu i odzieży ochronnej.

4) Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia /dotyczy I oraz II części zamówienia/ . Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu.

5) Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Ponadto każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć.

6) Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości.

7) Uczestnikom szkolenia każdego dnia należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche lub sztukowe (różnego rodzaju), kanapki.

8) Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie.

9) Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

10) Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania kursu, numerze sali, w której odbywają się zajęcia ( musza też zawierać logotypy POKL, EFS oraz informacje o realizowanym projekcie).

11) Każdy kurs niekończący się egzaminem państwowym musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216).

12) Po zakończeniu każdego kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia:

a. zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć Wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu

b. zaświadczenie zawierające dane wymienione w pkt. a wraz z umieszczonymi oznaczeniami Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt „Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

13) Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs

14) Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2020 r.

15) Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do:

a. Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań.

b. Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem):

· kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć),

· potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych

· kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji,

· kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji,

· imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu,

· kserokopię protokołu egzaminacyjnego

· ankiety ewaluacyjne


Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części – 13

Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

W celu złożenia oferty na zrealizowanie poszczególnych kursów zawodowych należy dokładnie zapoznać się z WYMAGANIAMI STAWIANYMI WYKONAWCOM oraz ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA /załącznik nr 1/, który zawiera dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom chcącym realizować poszczególne kursy.

Formularz ofertowy znajduje się na str. 23-24 /załącznik nr 2/


Ofertę można przesłać:

  • mailowo na adres pcprlomza@wp.pl,
  • faksem (86) 215 69 70
  • pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
  • doręczyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, do dnia 29.06.2012 r. do godz. 10.00.

W przypadku pytań proszę o kontakt z panią Izabellą Grochowską – kierownik projektu telefon (86) 215 69 44, mail pcprlomza@wp.pl lub w siedzibie Zamawiającego, pokój 209.

Łomża, dnia 22.06.2012 r.

Edward Jarota

Dyrektor PCPR w Łomży.


2012-06-22 12:49 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.