OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (86) 215 69 42, faks (86) 215 69 70.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, kursów wyszczególnionych poniższej: Część zamówienia I - Instruktor nauki jazdy kategorii B dla 1 osoby - Termin realizacji usługi - wrzesień- 30 listopad 2012 Część zamówienia II -Kurs dla osoby ubiegającej się o Certyfikat kompetencji zawodowych w drogowym transporcie rzeczy i osób dla 1 osoby - Termin realizacji usługi - wrzesień- 31 październik 2012 Część zamówienia III - Kurs stylizacji paznokci, wizażu, depilacji woskiem dla 1 osoby - Termin realizacji usługi - wrzesień- 31 październik 2012 Część zamówienia IV -Podstawy obsługi komputera i internetu dla osoby niewidomej dla 1 osoby - Termin realizacji usługi - wrzesień- 30 listopad 2012 Wymagania stawiane Wykonawcom: 1. Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. 2. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. 3. W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu osprzętu i odzieży ochronnej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Ponadto każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć. 6. Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości. 7. Uczestnikom szkolenia każdego dnia należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche lub sztukowe (różnego rodzaju). 8. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. 9. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania kursu, numerze sali, w której odbywają się zajęcia ( muszą też zawierać logotypy POKL, EFS oraz informacje o realizowanym projekcie). 11. Każdy kurs niekończący się egzaminem państwowym musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). 12. Po zakończeniu każdego kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia: a. zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć Wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. b. zaświadczenie zawierające dane wymienione w pkt. a wraz z umieszczonymi oznaczeniami Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt -Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym- współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. 14. Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2020 r. 15. Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do: a. tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. b. po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem): -kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), -potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych -kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, -kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, -imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, -kserokopię protokołu egzaminacyjnego -ankiety ewaluacyjne -Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia dokumentacji fotograficznej kursu w tym z przebiegu zajęć oraz zdjęć dokumentujących sposób promowania projektu (na płycie CD). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 4 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Instruktor nauki jazdy kategorii B. LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień - 30 listopad 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża. CEL SZKOLENIA: uzyskanie kwalifikacji w zawodzie instruktor nauki jady kategorii B. ORGANIZACJA SZKOLENIA: z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursanta do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834) oraz Prawie o ruchu drogowym (Dz. U. z 1997 r., Nr 98, poz. 602 z późn. zm.); W kalkulacji ceny kursu należy uwzględnić: 1. Wynagrodzenie wykładowców i instruktorów. 2. Ustalenie terminu oraz opłacenie kosztów przeprowadzenia badania lekarskiego w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu. 3. Koszty wynajmu sali wykładowej i placu manewrowego. 4. Koszty eksploatacji samochodów 5. Koszty materiałów szkoleniowych 6. Przeprowadzenie teoretycznych i praktycznych zajęć mających na celu przygotowanie kursanta do egzaminu państwowego. 7. Ustalenie terminu i opłatę dla kursanta, który zakończył kurs oraz zdał egzamin wewnętrzny -pierwszego egzaminu państwowego. 8. Ubezpieczenie NNW uczestników szkolenia na cały okres trwania kursu. 9. Wydanie zaświadczeń po ukończonym szkoleniu. 10. Wszelkie pozostałe koszty związane z przeprowadzeniem kursu II. Kurs dla osoby ubiegającej się o certyfikat kompetencji zawodowych w drogowym transporcie rzeczy i osób. LICZBA UCZESTNIKÓW: 1. TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień - 31 październik 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża, Ostrołęka, Białystok. CEL SZKOLENIA: uzyskanie Certyfikatu kompetencji zawodowych w drogowym transporcie rzeczy i osób. ORGANIZACJA SZKOLENIA: kurs nie może być przeprowadzony metodą e-learningową. Z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursanta do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Kurs powinien obejmować swym programem zagadnienia w zakresie wykonywania międzynarodowego albo krajowego przewozu rzeczy lub osób, a w szczególności: -prawo cywilne -prawo handlowe -prawo pracy i zagadnienia socjalne -prawo finansowe -prawo podatkowe -organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem -dostęp do zawodu przewoźnika i do rynku transportu drogowego -bezpieczeństwo ruchu i standardy techniczne pojazdów wykonujących transport Kurs powinien kończyć się egzaminem przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną powołaną przez Dyrektora Instytutu Transportu Samochodowego. Cena egzaminu powinna być wliczona do ceny kursu. III. Kurs stylizacji paznokci, wizażu, depilacji woskiem. LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień- 31 październik 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża lub Warszawa. CEL SZKOLENIA: przygotowanie do zawodu manicurzystki / wizażystki z elementami kosmetyki od podstaw po zaawansowanie techniki. ORGANIZACJA SZKOLENIA: zajęcia powinny odbywać się w sposób skumulowany (nie mniej niż 40 godzin w tygodniu). Z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursantów do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Liczba godzin: kurs powinien zawierać przynajmniej 170 godzin, w tym przynajmniej 150 godzin zajęć praktycznych i składać się z następujących bloków tematycznych: Stylizacja paznokci ( przynajmniej 120 godzin zajęć). -manicure -pedicure -reperacja paznokci -przedłużanie paznokci metodą akrylową -przedłużanie paznokci metodą żelową UV -żel i akryl na paznokciach naturalnych -żel i akryl na stopach - przedłużanie , utwardzanie naturalnej płytki -wzornictwo paznokci podstawowe: -egzamin praktyczny i teoretyczny Wizaż wraz ze stylizacją rzęs ( przynajmniej 40 godzin zajęć) -stanowisko pracy, przybory i kuferek wizażysty -charakterystyka kosmetyków do wizażu -zasady higieny miejsca pracy wizażysty -pielęgnacja, masaż relaksacyjny, oczyszczanie twarzy, zmywanie i techniki usuwania makijażu -analiza kolorystyczna, oddziaływanie barw, podział na cieple i zimne typy urody -charakterystyka i kształty twarzy, modelowanie twarzy różnymi technikami -makijaż korekcyjny i techniki kamuflażu -korekta brwi -korekta oczu, rodzaj i kształt - kreska, cieniowanie, eye liner, techniki malowania rzęs -korekta ust -korekta niedoskonałości twarzy - przebarwienia, pękające naczynka, cienie pod oczami, zmarszczki -wykonywanie różnego rodzaju makijażu (makijaż dzienny, wieczorowy, makijaż do okularów, makijaż synchroniczny) -makijaż ślubny i pełna stylizacja ślubna -techniki doklejania ozdób do twarzy: sztuczne rzęsy, brokaty, piórka i inne. -Stylizacja rzęs - przedłużanie i zagęszczanie rzęs, trwała rzęs Depilacja woskiem -Higiena i bezpieczeństwo pracy, stanowisko pracy (przygotowanie stanowiska, omówienie poszczególnych akcesoriów, preparatów, wosków ) -Metody depilacji (mechaniczne, chemiczne, definitywne usuwanie zbędnego owłosienia) -Depilacja poszczególnych części ciała IV. Podstawy obsługi komputera i Internetu dla osoby niewidomej LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień - 30 listopad 2012 ( z wyłączeniem okresu 22 września-2 październik). MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: preferowane miejsce Modzele Wypych koło Łomży, w przypadku organizacji kursu w miejscu oddalonym dalej niż 30 km od Łomży do ceny kursu należy doliczyć koszty wyżywienia i zakwaterowania dla uczestnika szkolenia i jego opiekuna. CEL SZKOLENIA: nabycie podstawowych umiejętności z zakresu obsługi komputera przez osobę niewidomą. ORGANIZACJA SZKOLENIA: Z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursanta do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. -Wymagana liczba godzin - 30 godz. dydaktycznych -Wykonawca musi zapewnić sprzęt komputerowy przystosowany dla osób niewidomych z odpowiednim oprogramowaniem np. JAWS dostosowanym dla w.w osób oraz specjalistyczną klawiaturą i głośnikami -Program kursu powinien zawierać elementy tj.: 1. Komputer i jego elementy 2. Podstawy udźwiękowienia komputera 3. Działanie systemu operacyjnego Windows w oparciu o programy udźwiękawiające 4. Zastosowania specjalistycznego sprzętu i oprogramowania udźwiękawiającego 5. Internet wraz z oprogramowaniem specjalistycznym Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zastrzega sobie prawo kierowania pojedynczych osób do innych grup w późniejszych terminach ustalonych przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie co najmniej jedną usługę szkoleniową dla minimum 1 osoby z zakresu wskazanego w przedmiocie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Program szkolenia. Harmonogram wykonania zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pcpr.powiatlomzynski.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża pok. 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instruktor nauki jazdy kategorii B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Instruktor nauki jazdy kategorii B. LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień - 30 listopad 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża. CEL SZKOLENIA: uzyskanie kwalifikacji w zawodzie instruktor nauki jady kategorii B. ORGANIZACJA SZKOLENIA: z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursanta do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834) oraz Prawie o ruchu drogowym (Dz. U. z 1997 r., Nr 98, poz. 602 z późn. zm.); W kalkulacji ceny kursu należy uwzględnić: 1. Wynagrodzenie wykładowców i instruktorów. 2. Ustalenie terminu oraz opłacenie kosztów przeprowadzenia badania lekarskiego w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu. 3. Koszty wynajmu sali wykładowej i placu manewrowego. 4. Koszty eksploatacji samochodów 5. Koszty materiałów szkoleniowych 6. Przeprowadzenie teoretycznych i praktycznych zajęć mających na celu przygotowanie kursanta do egzaminu państwowego. 7. Ustalenie terminu i opłatę dla kursanta, który zakończył kurs oraz zdał egzamin wewnętrzny -pierwszego egzaminu państwowego. 8. Ubezpieczenie NNW uczestników szkolenia na cały okres trwania kursu. 9. Wydanie zaświadczeń po ukończonym szkoleniu. 10. Wszelkie pozostałe koszty związane z przeprowadzeniem kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs dla osoby ubiegającej się o certyfikat kompetencji zawodowych w drogowym transporcie rzeczy i osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla osoby ubiegającej się o certyfikat kompetencji zawodowych w drogowym transporcie rzeczy i osób. LICZBA UCZESTNIKÓW: 1. TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień - 31 październik 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża, Ostrołęka, Białystok. CEL SZKOLENIA: uzyskanie Certyfikatu kompetencji zawodowych w drogowym transporcie rzeczy i osób. ORGANIZACJA SZKOLENIA: kurs nie może być przeprowadzony metodą e-learningową. Z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursanta do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Kurs powinien obejmować swym programem zagadnienia w zakresie wykonywania międzynarodowego albo krajowego przewozu rzeczy lub osób, a w szczególności: -prawo cywilne -prawo handlowe -prawo pracy i zagadnienia socjalne -prawo finansowe -prawo podatkowe -organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem -dostęp do zawodu przewoźnika i do rynku transportu drogowego -bezpieczeństwo ruchu i standardy techniczne pojazdów wykonujących transport Kurs powinien kończyć się egzaminem przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną powołaną przez Dyrektora Instytutu Transportu Samochodowego. Cena egzaminu powinna być wliczona do ceny kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs stylizacji paznokci, wizażu, depilacji woskiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs stylizacji paznokci, wizażu, depilacji woskiem. LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień- 31 październik 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża lub Warszawa. CEL SZKOLENIA: przygotowanie do zawodu manicurzystki , wizażystki z elementami kosmetyki od podstaw po zaawansowanie techniki. ORGANIZACJA SZKOLENIA: zajęcia powinny odbywać się w sposób skumulowany (nie mniej niż 40 godzin w tygodniu). Z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursantów do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Liczba godzin: kurs powinien zawierać przynajmniej 170 godzin, w tym przynajmniej 150 godzin zajęć praktycznych i składać się z następujących bloków tematycznych: Stylizacja paznokci ( przynajmniej 120 godzin zajęć). -manicure -pedicure -reperacja paznokci -przedłużanie paznokci metodą akrylową -przedłużanie paznokci metodą żelową UV -żel i akryl na paznokciach naturalnych -żel i akryl na stopach - przedłużanie / utwardzanie naturalnej płytki -wzornictwo paznokci podstawowe: -egzamin praktyczny i teoretyczny Wizaż wraz ze stylizacją rzęs ( przynajmniej 40 godzin zajęć) -stanowisko pracy, przybory i kuferek wizażysty -charakterystyka kosmetyków do wizażu -zasady higieny miejsca pracy wizażysty -pielęgnacja, masaż relaksacyjny, oczyszczanie twarzy, zmywanie i techniki usuwania makijażu -analiza kolorystyczna, oddziaływanie barw, podział na cieple i zimne typy urody -charakterystyka i kształty twarzy, modelowanie twarzy różnymi technikami -makijaż korekcyjny i techniki kamuflażu -korekta brwi -korekta oczu, rodzaj i kształt - kreska, cieniowanie, eye liner, techniki malowania rzęs -korekta ust -korekta niedoskonałości twarzy - przebarwienia, pękające naczynka, cienie pod oczami, zmarszczki -wykonywanie różnego rodzaju makijażu (makijaż dzienny, wieczorowy, makijaż do okularów, makijaż synchroniczny) -makijaż ślubny i pełna stylizacja ślubna -techniki doklejania ozdób do twarzy: sztuczne rzęsy, brokaty, piórka i inne. -Stylizacja rzęs - przedłużanie i zagęszczanie rzęs, trwała rzęs Depilacja woskiem -Higiena i bezpieczeństwo pracy, stanowisko pracy (przygotowanie stanowiska, omówienie poszczególnych akcesoriów, preparatów, wosków ) -Metody depilacji (mechaniczne, chemiczne, definitywne usuwanie zbędnego owłosienia) -Depilacja poszczególnych części ciała.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podstawy obsługi komputera i Internetu dla osoby niewidomej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi komputera i Internetu dla osoby niewidomej LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień - 30 listopad 2012 ( z wyłączeniem okresu 22 września-2 październik). MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: preferowane miejsce Modzele Wypych koło Łomży, w przypadku organizacji kursu w miejscu oddalonym dalej niż 30 km od Łomży do ceny kursu należy doliczyć koszty wyżywienia i zakwaterowania dla uczestnika szkolenia i jego opiekuna. CEL SZKOLENIA: nabycie podstawowych umiejętności z zakresu obsługi komputera przez osobę niewidomą. ORGANIZACJA SZKOLENIA: Z uwagi na fakt, iż kierowana na kurs jest 1 osoba, Zamawiający dopuszcza dołączenie kursanta do innej grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. -Wymagana liczba godzin - 30 godz. dydaktycznych -Wykonawca musi zapewnić sprzęt komputerowy przystosowany dla osób niewidomych z odpowiednim oprogramowaniem np. JAWS dostosowanym dla w/w osób oraz specjalistyczną klawiaturą i głośnikami -Program kursu powinien zawierać elementy tj.: 1. Komputer i jego elementy 2. Podstawy udźwiękowienia komputera 3. Działanie systemu operacyjnego Windows w oparciu o programy udźwiękawiające 4. Zastosowania specjalistycznego sprzętu i oprogramowania udźwiękawiającego 5. Internet wraz z oprogramowaniem specjalistycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.