Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Wykonanie diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników

Łomża: Wykonanie diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Numer ogłoszenia: 128818 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012

 

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91200 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi polegającej na dokonaniu diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 230 uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Usługa będzie polegała na przeprowadzeniu dla każdego uczestnika projektu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym 1 godzina zegarowa oraz indywidualnej konsultacji z psychologiem 1 godzina zegarowa. Planuje się, że z doradztwa skorzysta 230 uczestników projektu w wieku 16-64 lat, w tym usamodzielniani wychowankowie placówek opiekuńczo - wychowawczych, osoby niepełnosprawne, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo oraz objęte wsparciem ze względu na wielodzietność i problemy opiekuńczo - wychowawcze. Miejsce realizacji usługi: Miasto Łomża, Jedwabne oraz Wizna. Doradztwo musi być zorganizowane na terenie miasta Łomża dla 110 uczestników, miasta Jedwabne dla 84 uczestników, miejscowości Wizna dla 36 uczestników. Z uwagi na wysoki 41% udział osób niepełnosprawnych w projekcie, wymaga się aby realizacja usługi w mieście Łomża odbywała się miejscu o dogodnej lokalizacji blisko dworca PKS tj. nie dalej niż 500 m lub jeżeli Wykonawca nie znajdzie takiego miejsca, nie dalej niż 500 m od przystanku MPK linii 8 lub 10. W związku z uczestnictwem w projekcie kilku osób niepełnosprawnych ruchowo w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim, Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pomieszczenia na konsultacje dla tych osób w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający przyjął, że 1 godzina zajęć odpowiada 1 godzinie zegarowej. Wykonanie usługi polegać ma na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w okresie jej świadczenia konsultacji indywidualnych dla wszystkich uczestników projektu ze specjalistami z zakresu doradztwa zawodowego i doradztwa psychologicznego, według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym, w godzinach ustalonych z beneficjentami projektu. Wykonawca zobowiązany jest do umawiania uczestników projektu na konsultacje. Zamawiający nie będzie pośredniczyć w ustalaniu terminu spotkań dla poszczególnych uczestników. Przewiduje się, że każdy z uczestników skorzysta z doradztwa indywidualnie, w wymiarze - 1 godziny zegarowej na konsultację z doradcą zawodowym oraz 1 godziny zegarowej na konsultację z psychologiem. Zamawiający zastrzega że konsultacje ze specjalistami mają odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Zamawiający, w związku z udziałem w projekcie osób uczących się i pracujących poza miejscem zamieszkania, wymaga przeprowadzenia konsultacji również w minimum 3 soboty w godzinach 9.00 - 15.00 uzgodnionych z beneficjentami. Konsultacje te mają odbyć się podczas jednej wizyty, uczestnik projektu zaraz po zakończeniu konsultacji z doradcą powinien bezpośrednio udać się na konsultację z psychologiem. Wykonawca zapewni właściwą kolejność przeprowadzanych usług tj.: a indywidualne konsultacje zawodowe; b indywidualne zajęcia psychologiczne. Usługa powinny obejmować: 1.Poradnictwo zawodowe indywidualne dla 230 osób, które ma na celu przełamanie barier, określenie potrzeb i predyspozycji zawodowych uczestników i ustalenie kierunków kształcenia, umożliwiające im realistyczny wybór lub zmianę zawodu oraz wejście powrót na rynek pracy; przy uwzględnieniu popytu na określone zawody na lokalnym rynku pracy. Każda osoba korzysta z 1 godziny konsultacji z doradcą zawodowym. 2.Indywidualne konsultacje psychologiczne dla 230 osób mających na celu: rozpoznanie sytuacji osobistej, podniesienie samooceny, zmotywowanie do uczestnictwa w projekcie. Każda osoba korzysta z 1 godziny konsultacji z psychologiem. 3. Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych oraz wyposażenia pomieszczeń, tj.: minimum dwa pomieszczenia spełniające warunki bhp i ppoż dostosowane do potrzeb realizacji działań indywidualnych z psychologiem lub doradcą zawodowym w celu nieskrępowanej pracy z uczestnikiem zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych rozmów bez ingerencji osób trzecich. Sale te powinny być wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe tj.: krzesła lub fotele, stolik oraz posiadać zaplecze sanitarne, wyposażone w sprzęt komputerowy oraz dostęp do internetu. W związku z uczestnictwem w projekcie kilku osób niepełnosprawnych ruchowo w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim, Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pomieszczenia na konsultacje dla tych osób w siedzibie Zamawiającego. 4. Zapewnienie sprawnego przebiegu konsultacji. Wykonawca zobowiązany jest do umawiania uczestników projektu na konsultacje. Zamawiający nie będzie pośredniczyć w ustalaniu terminu spotkań dla poszczególnych uczestników. Wykonawca będzie odpowiedzialny za umówienie wskazanych osób na poradnictwo zgodnie z przedłożonym przez siebie harmonogramem. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej w ciągu dwóch dni od podpisania umowy wykaz osób uczestniczących w projekcie. Zamawiający zastrzega, że ilość osób może zostać zmniejszona z powodu rezygnacji lub nieprzybycia na spotkania uczestników projektu. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obecności uczestników poprzez bieżące informowanie telefonicznie lub faks Zamawiającego o przypadkach braku obecności na zajęciach. Wykonawca zapewni realizację pkt. 1 i pkt. 2 w ten sposób, że do dnia 12 maja 2012 r. udział w konsultacjach zakończy nie mniej niż 120 osób. Wykonawca ma obowiązek opracować projekt formularza II i III części diagnozy społeczno - zawodowej uczestnika projektu II część - diagnoza zawodowa, III część diagnoza psychologiczna Projekty Formularzy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć jako załącznik do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do ww projektu formularza. I część diagnozy przeprowadza pracownik socjalny ze strony Zamawiającego -wzór w załączeniu. Wszystkie trzy części będą podstawą do wypełnienia IV części diagnozy potrzeb uczestnika projektu - Podsumowania, która będzie katalogiem instrumentów aktywnej integracji zaproponowanych beneficjentowi w ramach realizacji projektu. Potwierdzeniem wykonania usług będą harmonogramy, listy obecności oraz formularze diagnozy podpisane własnoręcznym, czytelnym podpisem psychologa lub doradcy zawodowego i uczestnika projektu biorącego udział w konsultacjach. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Biura Projektu oryginały ww dokumentów co tydzień, sukcesywnie, po zrealizowanych konsultacjach w terminach uzgodnionych z kierownikiem projektu. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 31 maja 2012r. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opracowany projekty Formularzy diagnozy część II i III. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do w/w projektu formularzy, które mogą podlegać modyfikacjom, zgodnie z uwagami Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wzór ankiety ewaluacyjnej, którą każdy uczestnik projektu musi wypełnić po odbytych konsultacjach. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia konsultacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Biura Projektu oryginały ankiet co tydzień, sukcesywnie wraz z pozostałymi dokumentami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

EKO-SYSTEM P. P. -R.O.E. i I.S.,, ul. Rumińskiego 3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43167,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 29440,00

Oferta z najniższą ceną: 17999,80 / Oferta z najwyższą ceną: 29440,00

Waluta: PLN.

 

 

2012-04-23 12:34 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.