Zwracamy się z zapytaniem ofertowym na zorganizowanie pobytu w hotelu dla grupy 41 osób w celu przeprowadzenia 3 – dniowego szkolenia wyjazdowego.
1. Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
pcprlomza@wp.pl,
tel. /86/ 215 69 42, fax. /86/ 215 69 70
2.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pobytu w hotelu bez barier dla osób niepełnosprawnych dla grupy 41 osób (w tym 16 dzieci z orzeczoną niepełnosprawnością z czego 2 porusza się na wózkach inwalidzkich) - uczestników projektu pn. „Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w celu przeprowadzenia 3 – dniowego szkolenia wyjazdowego. (Zapewnienie bazy noclegowo – szkoleniowej dla 41 uczestników projektu – w cenę prosimy wkalkulować pobyt 2 opiekunów grupy - pokój 2-osobowy, oraz jednego terapeuty – pokój jednoosobowy).
Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie uczestnikom szkolenia:
a) zakwaterowania, (pokoje 1-, 2-, 3-osobowe) pokoje ze standardem tożsamym z minimum trzy gwiazdkowym hotelem bez barier dla osób niepełnosprawnych
b) wyżywienia, (2x śniadanie, 2x obiad, 2x kolacja, tort urodzinowy w dniu przyjazdu) 3xserwis kawowy (catering słodki- ciasto, kawa, herbata, soki)
c) zapewnienie zaplecza do realizacji zajęć ( minimum 2 sale do realizacji zajęć):
· sali konferencyjnej na zajęcia grupowe dla dorosłych
· zapewnienia miejsca do zabaw dla dzieci
d) zapewnienia atrakcji w formie:
· wstęp do parku wodnego
· dowolna propozycja wykonawcy (organizacja 2 imprez integracyjnych (w piątek i w sobotę) typu: grill, ognisko, wycieczki plenerowe lub też inne atrakcje dla uczestników wyjazdu opracowany przez wykonawcę program imprez integracyjnych z uwzględnieniem możliwości osób niepełnosprawnych.
3. Termin i miejsce realizacji:
14 – 16 październik 2011 r. – 2 doby hotelowe
Miejsce atrakcyjne turystycznie maksymalnie do 200 km od Łomży.
4. Specyfikacja Uczestników wyjazdu:
L.p. |
Osoby dorosłe |
Liczba dzieci |
Wiek dzieci |
1 |
2 |
1 |
17 lat |
2 |
1 |
1 |
8 lat dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim |
3 |
1 |
2 |
13 lat, 15 lat |
4 |
2 |
3 |
13 lat, 13 lat, 15 lat |
5 |
1 |
2 |
9 lat, 11 lat |
6 |
1 |
2 |
13 lat, 4 lata |
7 |
1 |
1 |
5 lat |
8 |
1 |
1 |
2 lata |
9 |
2 |
3 |
17 lat, 14 lat, 9lat |
10 |
1 |
5 |
15 lat, 13 lat, 10 lat, 4 lata, 2 lata |
11 |
2 |
1 |
14 lata dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim |
12 |
1 |
1 |
2 lata |
13 |
1 |
1 |
6 lat |
17 |
24 |
||
+3 |
(2 opiekunowie grupy + 1 terapeuta) |
5. Proponowany harmonogram pobytu uczestników:
Piątek – 14 października 2011 r.
14:00 – przyjazd i zakwaterowanie uczestników w hotelu,
15:00 – obiad,
16:00 – 18:30 – atrakcje zaproponowane przez wykonawcę, (impreza integracyjna nr1)
19:00 – kolacja,
Sobota – 15 października 2011 r.
8:30 – śniadanie,
9:30 – 11:00 – zajęcia szkoleniowe,
serwis kawowy,
11:30 – 13:30 - zajęcia szkoleniowe,
serwis kawowy,
14:00 – 15:30 – atrakcje zaproponowane przez wykonawcę, (impreza integracyjna nr2),
15:30 – obiad,
16:30 – wycieczka do parku wodnego,
19:00 kolacja
Niedziela – 16 października 2011
8:30 – śniadanie,
9:30 – 11:00 – zajęcia szkoleniowe,
serwis kawowy,
12:00 wyjazd.
W trakcie zajęć szkoleniowych dla dorosłych w sali konferencyjnej dzieci powinny mieć zapewnione bezpieczne miejsce do zabaw.
6. Kryteria oceny ofert:
- cena,
- warunki oferowane uczestnikom.
7. Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę można złożyć:
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.10.2011 r. , do godz. 10.00
Osoba do kontaktów roboczych:
Pani Izabella Grochowska - kierownik projektu /86/ 215 69 44