Zapytanie ofertowe na zorganizowanie pobytu w hotelu dla grupy 54 osób (szkolenie wyjazdowe)

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) oraz art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.) oraz zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży Nr 4/2011 z dnia 14 stycznia 2011 roku dot. Regulaminu udzielania przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży zamówień na dostawy, usługi o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 EURO, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zorganizowanie pobytu w hotelu dla grupy 54 osób w celu przeprowadzenia 3 – dniowego szkolenia wyjazdowego.

ZAPYTANIE OFERTOWE



Zwracamy się z zapytaniem ofertowym na zorganizowanie pobytu w hotelu dla grupy 54 osób w celu przeprowadzenia 3 – dniowego szkolenia wyjazdowego.


1.  Zamawiający :

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
pcprlomza@wp.pl,
tel. /86/ 215 69 42, fax. /86/ 215 69 70



2.  Przedmiot zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pobytu w hotelu (bez barier dla osób niepełnosprawnych) dla grupy 54 osób (w tym 18 dzieci z orzeczoną niepełnosprawnością z czego 2 porusza się na wózkach inwalidzkich) - uczestników projektu pn. „Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w celu przeprowadzenia 3 – dniowego szkolenia wyjazdowego. (Zapewnienie bazy noclegowo – szkoleniowej dla 54 uczestników projektu – w cenę prosimy wkalkulować pobyt 2 opiekunów grupy - pokój 2-osobowy, oraz jednego terapeuty – pokój jednoosobowy).


Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie uczestnikom szkolenia:

a) zakwaterowania, (pokoje 1-, 2-, 3-osobowe) pokoje ze standardem tożsamym z minimum cztero- gwiazdkowym hotelem (bez barier dla osób niepełnosprawnych),

b) wyżywienia, (2x śniadanie, 2x obiad, 2x kolacja) 3x serwis kawowy (catering słodki - ciasto, kawa, herbata, soki),

c) zapewnienie zaplecza do realizacji zajęć ( minimum 2 sale do realizacji zajęć ):

· sali konferencyjnej na zajęcia grupowe dla dorosłych,

· zapewnienia miejsca do zabaw dla dzieci,

d) zapewnienia atrakcji w formie:

· wstęp do parku wodnego,

· dowolna propozycja wykonawcy (organizacja 2 imprez integracyjnych (w piątek i w sobotę) typu: grill, ognisko, wycieczki plenerowe lub też inne atrakcje dla uczestników wyjazdu opracowany przez wykonawcę, program imprez integracyjnych z uwzględnieniem możliwości osób niepełnosprawnych.


3.  Termin i miejsce realizacji:

2 – 4 grudnia 2011 r. – 2 doby hotelowe.

Miejsce atrakcyjne turystycznie maksymalnie do 200 km od Łomży.


4.  Specyfikacja Uczestników wyjazdu

L.p.

osoby dorosłe

liczba dzieci

wiek dzieci

1

2

2

11 lat, 9 lat

2

1

1

8 lat, na wózku inwalidzkim

3

2

2

13 lat, 15 lat

4

2

3

13 lat, 13 lat, 15 lat

5

1

2

9 lat, 11 lat

6

1

2

13 lat, 4 lata

7

1

4

14 lat, 9 lat, 9 lat, 11 lat

8

1

1

2 lata

9

1

3

17 lat, 14 lat, 9lat

10

1

5

15 lat, 13 lat, 10 lat, 4 lata, 2 lata

11

2

1

14 lat, na wózku inwalidzkim

12

1

2

11 lat, 6 lat

13

1

2

17 lat, 15 lat

14

1

3

10 lat, 8 lat, 6 lat

15

1

2

13 lat, 11 lat

19

35

+3

(2 opiekunów grupy + 1 terapeuta)

5.  Proponowany harmonogram pobytu uczestników:

Piątek – 2 grudnia 2011 r.

14:00 – przyjazd i zakwaterowanie uczestników w hotelu,

15:00 – obiad,

16:00 – 18:30 – atrakcje zaproponowane przez wykonawcę, (impreza integracyjna nr1)

19:00 – kolacja,

Sobota – 3 grudnia 2011 r.

8:30 – śniadanie,

9:30 – 11:00 – zajęcia szkoleniowe,

serwis kawowy,

11:30 – 13:00 - zajęcia szkoleniowe,

serwis kawowy,

13:30 – 15:00 – atrakcje zaproponowane przez wykonawcę, (impreza integracyjna nr2),

15:30 – 16:30 – obiad,

16:30 – wycieczka do parku wodnego,

19:00 – kolacja,

Niedziela – 4 grudnia 2011 r.

8:30 – śniadanie,

9:30 – 11:00 – zajęcia szkoleniowe,

serwis kawowy,

12:00 – wyjazd.

W trakcie zajęć szkoleniowych dla dorosłych w sali konferencyjnej dzieci powinny mieć zapewnione bezpieczne miejsce do zabaw.


6.  Kryteria oceny ofert

o cena,

o warunki oferowane uczestnikom.


7.  Sposób przygotowania oferty.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.


8.  Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę można złożyć:
•  mailowo na adres pcprlomza@wp.pl, 
•  pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża,
•  doręczyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (pokój 209),
•  faxem /86/ 215 69 70,

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.11.2011 r. , do godz. 12.00

Osoba do kontaktów roboczych:

Pani Izabella Grochowska-kierownik projektu /86/ 215 69 44


Łomża, dnia 04.11.2011 r.

Dyrektor PCPR Łomża

Edward Jarota

2011-11-04 14:34 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.