Zapytanie ofertowe na stanowisko asystenta rodziny

I. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Świadczenie usług asystenta rodziny na rzecz uczestników projektu „Razem ku samodzielności – Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”


II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny dla 1  uczestnika projektu „Razem ku samodzielności – Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” w ilości 50 godzin w listopadzie 2011 r. oraz 50 godzin w grudniu 2011 r. Łączny wymiar czasu pracy w 2011 r. wynosi 100 godzin (zegarowych).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości osób objętych wsparciem oraz wymiaru czasu pracy asystenta, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości ceny jednostkowej.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. świadczenie usług asystenta w zakresie dostosowanym do indywidualnych potrzeb uczestniczek i uczestników projektu, a w szczególności:
    • diagnozowanie warunków życia rodziny,
    • wspieranie  i aktywizacja rodzin poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym, w zakresie:
    • prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi (organizowanie wolnego czasu dzieciom, budowanie prawidłowych więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych),
    • gospodarowania budżetem domowym (planowania i monitorowania wydatków, oszczędnego gospodarowania mediami),
    • pozyskiwania usług na rzecz domu i rodziny (związanych m.in. z załatwianiem spraw urzędowych, poszukiwaniem pracy, kontaktów ze szkołą, przedszkolem),
    • propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego – edukacji rodziny w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego,
    • pomoc w nawiązywaniu i rozszerzaniu kontaktów interpersonalnych,
    • stymulowanie aktywizacji społecznej rodziny,
    • pomoc w innych sprawach zgłoszonych przez osoby objęte wsparciem i wynikające z ich indywidualnych potrzeb,
    • ochrona danych osobowych uczestników projektu,
    • stała współpraca z pracownikiem socjalnym, w tym omówienie przebiegu realizacji zleconych zadań,
    • sporządzanie tygodniowego karty czasu pracy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego,
    • sporządzanie tygodniowego karty pracy z rodziną, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego,
    • sporządzenie i aktualizowanie harmonogramu pracy z rodziną zawierającego dni tygodnia i godziny wizyt,
    • sporządzenie po zakończeniu pracy z rodziną oceny uzyskanych efektów,
  2. koszty dojazdu asystenta do miejsca zamieszkania rodziny objętej wsparciem (wg posiadanych danych uczestnik zamieszkuje w Męczkach gmina Wizna).

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie


III.  Termin realizacji zamówienia: od 1 listopada do 20 grudnia 2011 r.

Częstotliwość spotkań i czas pracy asystenta uzależnione będą od potrzeb danej rodziny. Poniżej podajemy informacje na temat oczekiwań uczestnika projektu:

  1. uczestnik mieszkający w Męczkach gm. Wizna – 5 spotkań tygodniowo, w wymiarze średnio 2,5 godziny dziennie; godziny pracy do uzgodnienia.


IV.  Miejsce realizacji zamówienia:

miejsce zamieszkania uczestników projektu, oraz miejsce dokonania czynności, przy których towarzyszy rodzinie asystent


V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę kwalifikacji określonych w przepisach art. 116, ust. 1 oraz 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2009, nr 175, poz. 1362 z późn. zm.) – ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie kserokopii dokumentu potwierdzającego posiadanie wyżej opisanych kwalifikacji,
  2. posiada obywatelstwo polskie,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
  6. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek został na nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
  7. posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
  8. posiadają wiedzę i doświadczenie,
  9. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym,


VI. ZMIANA UMOWY :

Zamawiający dopuszcza – na uzasadniony wniosek – możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników objętych wsparciem asystenta rodziny oraz wymiaru czasu pracy asystenta, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy), wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie lub wymiarze określonym przez Zamawiającego. Dotyczyć to będzie zwłaszcza przyczyn spowodowanych stanem zdrowia i potrzeb uczestników, przerwaniem lub zakończeniem przez uczestnika udziału w projekcie lub rekrutacją – w trakcie realizacji projektu – nowych uczestników, dla których przyznano wsparcie w formie sfinansowania usług asystenta rodziny.


VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Oferowana cena wynika z formularza ofertowego
  2. Cena będzie niezmienna przez cały czas realizacji zamówienia i Wykonawca nie może żądać jej podwyższenia.
  3. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania  zamówienia wynikające wprost z opisu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
  4. Oferowana cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym jest jedynie wartością służącą do porównania ofert. Rozliczenia za wykonaną usługę będą iloczynem kosztu jednostkowego brutto jednej godziny świadczenia pracy oraz ilości faktycznie przepracowanych godzin.


VIII. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

Jedyne kryterium oceny ofert stanowi cena (cena – 100%). Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedłoży ważną ofertę zawierającą najniższą cenę brutto za jedną godzinę usługi, spośród wszystkich ważnie złożonych w postępowaniu ofert.


IX. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (pokój nr 209) osobiście, drogą pocztową lub faksem w terminie do 31 października 2011 r., do godz. 10.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.


X. Termin rozstrzygnięcia postępowania:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona zostanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej.


XI. Wykaz dokumentów:

  1. Wypełniony i podpisany formularz oferty;
  2. CV i list motywacyjny;
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji określonych w art.  116, ust. 1 oraz art. 156 ustawy o pomocy społecznej.
  4. Wypełnione i podpisane oświadczenie zleceniodawcy załącznik 1 i 2 (wzór w załączeniu)

Dyrektor PCPR w Łomży

Edward Jarota

2011-10-24 12:27 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.