Liczba otrzymanych ofert – 3.
Część 1. Przeprowadzenie kursu „Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej” dla 19 uczestników projektu pt. Razem ku samodzielności – Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym„ - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013.
Nazwa wykonawcy, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą:
Ośrodek Kształcenia Zawodowego „TECHNO – CAD”
Beata Ruszczyk
18-520 Stawiski u. Projektowana 17
Cena oferty: 37050 netto, 37050zł brutto (słownie złotych: trzydzieści siedem tysięcy pięćdziesiąt złotych 00/100).
Koszt brutto na 1 uczestnika: 1950 zł.
Uzasadnienie – oferta uzyskała 100 punktów co jest najwyższą ocenę punktową wg kryterium cena podanego w SIWZ.
|
|
|
|||||
Lp. |
Wykonawca |
Wartość przedmiotu zamówienia netto |
Wartość przedmiotu zamówienia brutto |
Koszt brutto na 1 uczestnika |
|||
1 |
Łomżyńska Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo – Technicznych NOT 18-400 Łomża, ul. Polowa 45 |
43700 |
43700 |
2300 |
|||
2 |
Instytut Szkoleń i Analiz Gospodarczych SA 00-867 Warszawa, Al. Jana Pawła II 27 |
45980 |
45890 |
2420 |
|||
3 |
Ośrodek Kształcenia Zawodowego „TECHNO – CAD” Beata Ruszczyk 18-520 Stawiski u. Projektowana 17 |
37050 |
37050 |
1950 |
|||
Część 2. Przeprowadzenie kursu „Asystent rodziny” dla 1 uczestnika projektu pt. Razem ku samodzielności – Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym„ -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013.
Nazwa wykonawcy, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą:
BRAK OFERT
|
|||||
Lp. |
Wykonawca |
Wartość przedmiotu zamówienia netto |
Wartość przedmiotu zamówienia brutto |
Koszt brutto za 1 uczestnika |
|
1 |
Nie wpłynęła żadna oferta
|
|
|
|
|
Uzasadnienie wyboru ofert w poszczególnych częściach.
W każdej z w/w części są to ważne oferty. Łączna wartość wybranych ofert w poszczególnych częściach nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podstawa prawna dokonanego wyboru.
1. Wyboru najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach zamówienia dokonano zgodnie z kryterium oceny ofert na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy PZP.
2. W przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono wykonawców i nie odrzucono złożonych ofert w poszczególnych częściach zamówienia.
ZAWIADOMIENIE O TERMINIE PO UPŁYWIE KTOREGO MOŻE ZOSTAĆ ZAWARTA UMOWA
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie działając na podstawie art. 92 ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, że zawrze umowy w sprawie zamówienia publicznego z wybranymi wykonawcami w poszczególnych częściach zamówienia w terminie po 8 października 2011 roku. Informacja o terminie zawarcia umowy zostanie przekazana każdemu wybranemu wykonawcy.
Proszę o potwierdzenie otrzymania faksu.
Do wiadomości:
1. Wszyscy wykonawcy:
18-400 Łomża, ul. Polowa 4
00-867 Warszawa, Al. Jana Pawła II 27
Beata Ruszczyk
18-520 Stawiski u. Projektowana 17
2. Strona internetowa zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
3. Tablica ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży.
Łomża, dnia 04.10.2011
Dyrektor PCPR w Łomży
Edward Jarota