Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów zawodowych...

Łomża: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów zawodowych dla uczestników projektu w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Numer ogłoszenia: 348118 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011

 

 

 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297556 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów zawodowych dla uczestników projektu w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla grupy ok. 20 uczestników projektu Razem ku samodzielności - osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych - 2 kursów zawodowych: 1. Kurs kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej dla 19 osób w terminie 07 pażdziernika - 15 grudzień 2011, 2. Kurs Asystent rodziny dla 1 osoby w terminie 07 pażdziernika- 15 grudzień 2011. Podane ilości osób biorących udział w kursach są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM: 1. Oferent powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. 2. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. 3. W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu osprzętu i odzieży ochronnej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich -przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia- czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia, jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. 6. Miejsce realizacji usługi- zostało sprecyzowane dla poszczególnych kursów i znajduje się w Załączniku nr 1- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości oraz zapewniony poczęstunek -ciepłe i zimne napoje, śmietanka, ciastka-. 8. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. 10. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacjami o realizowanym projekcie. 11. Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat-zaświadczenie oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jeżeli wzór np. MEN nie zezwala na umieszczenie dodatkowych oznaczeń, to powinno być wręczone dodatkowe zaświadczenie-certyfikat z oznaczeniami. 12. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. 13. Termin realizacji zamówienia: poszczególne kursy zawodowe powinno być zrealizowane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych kursów -załącznik nr 1 14. Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2021 r. 15. Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do: Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone -za zgodność z oryginałem- kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone -za zgodność z oryginałem-: - kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć, - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia, - kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, - kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, - sprawozdanie z zakończenia kursu-wzór dostarczony przez Zamawiającego, - kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, - wypełnione przez uczestników kursu ankiety ewaluacyjne, których wzór dostarczy Zamawiający. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba części - 2 Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. W celu złożenia oferty na zrealizowanie poszczególnych kursów zawodowych należy dokładnie zapoznać się z WYMAGANIAMI STAWIANYMI WYKONAWCOM oraz ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA załącznik nr 1, który zawiera dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom chcącym realizować poszczególne kursy. 1. Załącznik nr 1- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom chcącym realizować poszczególne kursy. 1.1 KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: przeprowadzenie kursu dla 19 uczestników projektu pt. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. CEL SZKOLENIA: przygotowanie uczestników kursu do pracy w punktach gastronomicznych TERMIN REALIZACJI USŁUGI : od 7 pażdziernika-15 grudzień 2011 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Jedwabne W przypadku zorganizowania kursu poza miastem Jedwabne Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania transportu z Jedwabnego do miejscowości, w której odbędzie się kurs i z powrotem, a koszt dojazdu należy uwzględnić w cenie kursu. WYMAGANIA DODATKOWE: a. czas trwania szkolenia co najmniej 120 godzin przypadających na każdego uczestnika szkolenia b. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z: - zasadami profesjonalnego przygotowania i podawania posiłków, - sposobami urozmaicenia menu, - metodami i stylami dekorowania potraw, - nowymi przepisami na oryginalne zakąski i dania główne, - najnowszymi trendami w organizacji przyjęć, - regułami prawa żywieniowego, - metodami budowania estetyki stołu, - rodzajami imprez i rodzaje ich obsługi. - podstawowymi zasadami związanymi z obsługą klienta i umiejętnościami dotarcia do jego potrzeb, - podstawami pracy w zawodach: kelner, barman - pracy przy kasie fiskalnej - rejestracji sprzedaży i programowania kas fiskalnych. c. istotnym warunkiem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć w systemie weekendowym tj. w soboty i niedziele. 1.2 ASYSTENT RODZINY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : przeprowadzenie kursu dla 1 uczestnika projektu pt. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. CEL SZKOLENIA- uczestnik szkolenia będzie przygotowany do pełnienia funkcji asystenta rodziny i pracy w środowisku rodziny. TERMIN REALIZACJI USŁUGI :7 pażdziernika - 15 grudnia 2011 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: wskazane przez Wykonawcę nie dalej niż 300 km od Łomży. a. wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: nie mniej niż 80 godzin na każdego uczestnika szkolenia, b. szkolenie musi być prowadzone zgodnie z założeniami ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej nad dzieckiem. c. szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia: - Założenia ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - Specyfika rodzin zagrożonej wykluczeniem społecznym ubóstwo, uzależnienia, przemoc, bezrobocie, problemy wychowawcze - Asystent rodziny - funkcje i cele; - Prowadzenie dokumentacji; - Współpraca asystenta z rodzinami zastępczymi oraz służbami pomagającymi rodzinie; - Nawiązanie kontaktu z rodziną; - Motywowanie do zmiany; - Kontrakt w pracy asystenta rodziny; - Formułowanie diagnozy poszczególnych członków rodziny; - Formułowanie indywidualnego planu korekcyjnego dla poszczególnych członków rodziny; - Formułowanie planu pracy z całą rodziną; - Kryzys i rozwiązywanie sytuacji trudnych w rodzinie - rola asystenta; - Trudności pojawiające się w pracy z rodziną; - Rozwiązywanie relacji asystent-rodzina; - Problem uzależnień w rodzinach. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych marginalizacją społeczną. d. istotnym warunkiem jest prowadzenie zajęć metodą warsztatową, skumulowane po kilka godzin, w dni robocze poniedziałek - czwartek, lub w systemie weekendowym z wyłączeniem następujących terminów: 07-09.10,21-23.10, 04-06.11, 25-27.11 e. w przypadku szkolenia odbywającego się w miejscowości oddalonej ponad 50 km od Łomży do ceny szkolenia należy doliczyć koszty noclegu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII..

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1  

Nazwa: Kurs kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej dla 19 osób w terminie 7 pażdziernika - 15 grudzień 2011, Część 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Ośrodek Kształcenia Zawodowego TECHNO - CAD Beata Ruszczyk, ul. Projektowana 17, 18-520 Stawiski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44333,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 37050,00

Oferta z najniższą ceną: 37050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45890,00

Waluta: PLN.

 

 

2011-10-24 10:35 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.