Przetarg nieograniczony - Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych

Łomża: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych na turnusach wypoczynkowych w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Numer ogłoszenia: 203071 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych na turnusach wypoczynkowych w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu w trzech terminach: 1. Pierwszy wyjazd zorganizowany dla ok. 44 osób niepełnosprawnych oraz ok. 3 opiekunów powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 11.08.2011r. a zakończyć nie później niż 04.09.2011r. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni część 1. 2. Drugi wyjazd obejmuje ok. 25 osób niepełnosprawnych oraz ok. 8 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 05.09.2011 r. a zakończyć nie później niż 02.10.2011r. Pobyt uczestników zaplanowano na 14 dni głównie osoby z upośledzeniem umysłowym i chorobami psychicznymi część 2. 3. Trzeci wyjazd zorganizowany dla ok. 32 osoby niepełnosprawne w tym 2 osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz ok. 3 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 12.09.2011r. a zakończyć nie później niż 02.10.2011 r. Pobyt uczestników zaplanowano na 14 dni część 3. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników i opiekunów na każdym z wyjazdów. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu musi zapewnić dla każdego uczestnika: 1. Realizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności z dysfunkcjami narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, schorzenia neurologiczne, układu oddechowego, narządu wzroku, kobiety po mastektomii, z cukrzycą. 2. Kadrę gwarantującą prawidłową organizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby dotyczy wyjazdu II. 3. Łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusie w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie, a dla osób z upośledzeniem umysłowym w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin dziennie. 4. Zajęcia specjalistyczne uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu w wymiarze nie mniejszym niż 60procent ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników, określonych w programie pobytu. 5. Badanie lekarskie na początku i na końcu wyjazdu. 6. Dokonanie rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia zajęć dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zamiennika na ognisko z produktami grilowanymi np. kiełbasa, karkówka a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie wraz z zapewnieniem cateringu, będącego rekompensatą za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu. 7. Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży. 8. Stałą opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas pobytu w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby dotyczy wyjazdu II. 9. Całodzienne wyżywienie w skład, którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zapewnieniem odpowiedniej diety w tym cukrzycowej dla ok. 5 osób. 10. Zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 1, 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV oraz czajnik bezprzewodowy. Uczestnicy muszą być rozlokowani w jednym budynku, w pokojach blisko siebie. 11. Zabiegi rehabilitacyjne 3 podstawowe i 2 pomocnicze wykonywane na przemian, co drugi dzień. 12. Opłacenie opłaty uzdrowiskowej klimatycznej za wszystkich uczestników i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 13. Zorganizowanie, co najmniej 1 wycieczki autokarowej poza miejscowość, w której odbywają się indywidualne zajęcia rehabilitacyjne z uwzględnieniem wynajmu autokaru oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki. 14. Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika i opiekuna obejmujące dojazd uczestników z Łomży do miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych oraz dojazd z miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych do Łomży, całodobowy 7- dniowy lub 14- dniowy pobyt na indywidualnych zajęciach rehabilitacyjnych i wycieczce autokarowej, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. Ośrodek, w którym będą zakwaterowani uczestnicy musi posiadać stołówkę. Przy ośrodku powinno znajdować się miejsce do zorganizowania dwóch ognisk integracyjnych w tym jedno jako forma rekompensaty za śniadanie z dnia rozpoczęcia turnusu. Wykonawca musi zapewnić nieodpłatny pobyt opiekuna każdej grupy wyznaczonego przez Zamawiającego przez cały czas trwania indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych wraz z jego zakwaterowaniem, wyżywieniem, ubezpieczeniem NNW i opłatą uzdrowiskową/klimatyczną. Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na indywidualne zajęcia rehabilitacyjne musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych. Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o programie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z dysfunkcjami lub schorzeniami, określonymi w punkcie 1. Z wpisu do rejestru musi wynikać możliwości rehabilitacji osób ze schorzeniami lub dysfunkcjami określonymi w punkcie 1 tj. narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, schorzenia neurologiczne, układu oddechowego, narządu wzroku, kobiety po mastektomii, z cukrzycą. Ośrodek ten musi znajdować się w Polsce, w miejscu atrakcyjnym turystycznie nad morzem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.10.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, zamówienia potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w tym, co najmniej 3 zamówienia polegające na przeprowadzeniu turnusu wypoczynkowego z zajęciami rehabilitacyjnymi, dla co najmniej 30 osób niepełnosprawnych każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują ośrodkiem spełniającym wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmniejszenia się lub zwiększenia liczby uczestników turnusu, wysokość wynagrodzenia określonego w punkcie 1 zostanie obniżona podwyższona proporcjonalnie do zmniejszenia się lub zwiększenia zakresu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27 w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych na turnusach wypoczynkowych w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społeczny w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Pierwszy wyjazd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwszy wyjazd zorganizowany dla ok. 44 osób niepełnosprawnych oraz ok. 3 opiekunów powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 11.08.2011r. a zakończyć nie później niż 04.09.2011r. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni . część 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych na turnusach wypoczynkowych w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społeczny w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Drugi wyjazd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drugi wyjazd obejmuje ok. 25 osób niepełnosprawnych oraz ok. 8 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 05.09.2011 r. a zakończyć nie później niż 02.10.2011r. Pobyt uczestników zaplanowano na 14 dni (głównie osoby z upośledzeniem umysłowym i chorobami psychicznymi) - część 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych na turnusach wypoczynkowych w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społeczny w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Trzeci wyjazd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzeci wyjazd zorganizowany dla ok. 32 osoby niepełnosprawne w tym 2 osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz ok. 3 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 12.09.2011r. a zakończyć nie później niż 02.10.2011 r. Pobyt uczestników zaplanowano na 14 dni część 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Dyrektor PCPR Łomża

Edward Jarota

2011-07-26 09:50 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.