OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia kurs prawo jazdy kategorii B, kategorii C, kategorii C + E, kategorii C + E z przewozem materiałów niebezpiecznych, operator wózka jezdniowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeszkolenie 86 osób. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień do kierowania pojazdami - kategorii B, kategorii C, kategorii C + E, kategorii C + E z przewozem materiałów niebezpiecznych oraz uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi. 1. Prawo jazdy kat. B dla 52 osób 2. Kurs składający się z 2 modułów: 1 prawo jazdy kat. C, 2 prawo jazdy kat. C+ E dla 22 osób 3. Kurs składający się z 2 modułów: 1 prawo jazdy kat. C + E, 2 przewóz materiałów niebezpiecznych ( kurs podstawowy + specjalistyczny cysterny) dla 1 osoby 4. Kurs Operator wózka jezdniowego ( w tym gaz+ egzamin UDT) dla 8 osób 5. Kurs składający się z 2 modułów: 1 prawo jazdy kat. B, 2 operator wózka jezdniowego ( w tym gaz+ egzamin UDT) dla 3 osób Zamawiający zastrzega, iż może ulec zmianie liczba uczestników poszczególnych kursów. W przypadku kursu 2 składającego się z dwóch modułów 1 prawo jazdy kat. C, 2 prawo jazdy kat. C+ E zamawiający zastrzega sobie prawo do niepłacenia za 2 moduł kursu w przypadku uczestników, którzy nie zdali egzaminu na prawo jazdy kat. C. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834. Zamówienie obejmuje: 1. Przeszkolenie uczestników na kursie zgodnie z załącznikiem nr 3 do cytowanego wyżej rozporządzenia. 2. Przeprowadzenie teoretycznych i praktycznych zajęć mających na celu przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy w tym zapewnienie wykładowców i instruktorów, sali wykładowej, placu manewrowego. 3. Przygotowanie i przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pn. Razem ku samodzielności Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społeczny. 4. Dokumentowanie prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet na drukach oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pn. Razem ku samodzielności Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społeczny. 5. Przeprowadzenia badania lekarskiego w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami w zakresie danej kategorii. 6. Zgłoszenie uczestników do egzaminu państwowego i opłacenie kosztów egzaminu. 7. Sporządzenie końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Zajęcia praktyczne i teoretyczne powinny być dostosowane do warunków czasowych poszczególnych uczestników kursu, w tym dla osób pracujących i uczących się w systemie weekendowym lub w tygodniu po godz. 16.00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę, po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym oraz zastrzega sobie prawo kierowania pojedynczych osób do innych grup w późniejszych terminach ustalonych przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia się lub zwiększenia liczby osób objętych szkoleniem, wysokość wynagrodzenia określonego w punkcie 1 zostanie obniżona, podwyższona proporcjonalnie do zmniejszenia się lub zwiększenia zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400
Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Dyrektor PCPR Łomża
Edward Jarota