Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych

Łomża: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych na turnusach wypoczynkowych w ramach realizacji projektu „Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Numer ogłoszenia: 254070 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203071 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych na turnusach wypoczynkowych w ramach realizacji projektu „Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu w trzech terminach: 1. Pierwszy wyjazd zorganizowany dla ok. 44 osób niepełnosprawnych oraz ok. 3 opiekunów powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 11.08.2011r. a zakończyć nie później niż 04.09.2011r. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni część 1. 2. Drugi wyjazd obejmuje ok. 25 osób niepełnosprawnych oraz ok. 8 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 05.09.2011 r. a zakończyć nie później niż 02.10.2011r. Pobyt uczestników zaplanowano na 14 dni głównie osoby z upośledzeniem umysłowym i chorobami psychicznymi część 2. 3. Trzeci wyjazd zorganizowany dla ok. 32 osoby niepełnosprawne w tym 2 osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz ok. 3 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 12.09.2011r. a zakończyć nie później niż 02.10.2011 r. Pobyt uczestników zaplanowano na 14 dni część 3. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników i opiekunów na każdym z wyjazdów. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu musi zapewnić dla każdego uczestnika: 1. Realizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności z dysfunkcjami narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, schorzenia neurologiczne, układu oddechowego, narządu wzroku, kobiety po mastektomii, z cukrzycą. 2. Kadrę gwarantującą prawidłową organizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby dotyczy wyjazdu II. 3. Łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusie w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie, a dla osób z upośledzeniem umysłowym w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin dziennie. 4. Zajęcia specjalistyczne uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu w wymiarze nie mniejszym niż 60procent ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników, określonych w programie pobytu. 5. Badanie lekarskie na początku i na końcu wyjazdu. 6. Dokonanie rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia zajęć dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zamiennika na ognisko z produktami grilowanymi np. kiełbasa, karkówka a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie wraz z zapewnieniem cateringu, będącego rekompensatą za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu. 7. Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży. 8. Stałą opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas pobytu w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby dotyczy wyjazdu II. 9. Całodzienne wyżywienie w skład, którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zapewnieniem odpowiedniej diety w tym cukrzycowej dla ok. 5 osób. 10. Zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 1, 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV oraz czajnik bezprzewodowy. Uczestnicy muszą być rozlokowani w jednym budynku, w pokojach blisko siebie. 11. Zabiegi rehabilitacyjne 3 podstawowe i 2 pomocnicze wykonywane na przemian, co drugi dzień. 12. Opłacenie opłaty uzdrowiskowej klimatycznej za wszystkich uczestników i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 13. Zorganizowanie, co najmniej 1 wycieczki autokarowej poza miejscowość, w której odbywają się indywidualne zajęcia rehabilitacyjne z uwzględnieniem wynajmu autokaru oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki. 14. Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika i opiekuna obejmujące dojazd uczestników z Łomży do miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych oraz dojazd z miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych do Łomży, całodobowy 7- dniowy lub 14- dniowy pobyt na indywidualnych zajęciach rehabilitacyjnych i wycieczce autokarowej, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. Ośrodek, w którym będą zakwaterowani uczestnicy musi posiadać stołówkę. Przy ośrodku powinno znajdować się miejsce do zorganizowania dwóch ognisk integracyjnych w tym jedno jako forma rekompensaty za śniadanie z dnia rozpoczęcia turnusu. Wykonawca musi zapewnić nieodpłatny pobyt opiekuna każdej grupy wyznaczonego przez Zamawiającego przez cały czas trwania indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych wraz z jego zakwaterowaniem, wyżywieniem, ubezpieczeniem NNW i opłatą uzdrowiskową/klimatyczną. Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na indywidualne zajęcia rehabilitacyjne musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych. Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o programie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z dysfunkcjami lub schorzeniami, określonymi w punkcie 1. Z wpisu do rejestru musi wynikać możliwości rehabilitacji osób ze schorzeniami lub dysfunkcjami określonymi w punkcie 1 tj. narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, schorzenia neurologiczne, układu oddechowego, narządu wzroku, kobiety po mastektomii, z cukrzycą. Ośrodek ten musi znajdować się w Polsce, w miejscu atrakcyjnym turystycznie nad morzem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII..


SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Pierwszy wyjazd zorganizowany dla ok. 44 osób niepełnosprawnych oraz ok. 3 opiekunów powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 11.08.2011r. a zakończyć nie później niż 04.09.2011r. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni . część 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Dom Wczasowy Dariusz, Ul. Droga Rybacka 16, 84-104 Jastrzębia Góra, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50537,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 38211,00

Oferta z najniższą ceną: 38211,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64390,00

Waluta: PLN.

2011-08-22 14:11 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.